enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4837
EURO
36,4414
ALTIN
2.956,37
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
19°C
Cumartesi Az Bulutlu
7°C
Pazar Çok Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

YILDIRIM’DA ÇÖZÜM ODAKLI BELEDİYECİLİK

YILDIRIM’DA ÇÖZÜM ODAKLI BELEDİYECİLİK
04.01.2019 13:36
292
A+
A-

VATANDAŞLARDAN GELEN TALEP, İSTEK VE ŞİKAYETLER DOĞRULTUSUNDA MOBİL EKİBİYLE İLGİLİ BÖLGELERE GİDEN YILDIRIM BELEDİYESİ ÇÖZÜM MERKEZİ, KURULDUĞU GÜNDEN BU YANA BİN 681 PROBLEMİ İLGİLİ BİRİMLERE ANINDA AKTARARAK ZAMAN KAYBI YAŞANMADAN ÇÖZÜME KAVUŞTURDU.

 

Yıldırım Belediyesi, Yıldırım Çözüm Merkezi ile ilçe sakinlerinin talep, istek ve şikayetlerini yerinde inceleyerek kısa sürede problemin ortadan kalkmasına yönelik çözüm odaklı projeler geliştiriyor.

Yıldırımlıların mahallelerinde karşılaştığı sorunlardan bürokratik işlemlerine kadar tüm taleplerini çözüme kavuşturan Yıldırım Belediyesi, Çözüm Merkezi ile ilçe sakinlerinin memnuniyeti doğrultusunda etkin çalışmalar gerçekleştiriyor. Vatandaşlardan gelen talep, istek ve şikayetler doğrultusunda mobil ekibiyle ilgili bölgelere giden Yıldırım Belediyesi Çözüm Merkezi, kurulduğu günden bu yana bin 681 problemi ilgili birimlere anında aktararak zaman kaybı yaşanmadan çözüme kavuşturdu.Yıldırım Çözüm Merkezi’nde, ilçe sakinleri tarafından ilk müracaat, çağrı merkezi, sosyal medya, saha araştırma ekibi ve dış kurumlar aracılığı ile belediyeye ulaşan dilekçelerin, yönetim belge sistemindeki konular çerçevesinde müdürlüklere iletilmesi sağlanırken sistem üzerindeki dilekçeleri günlük olarak taranıyor.

DETAYLI VERİ ANALİZLERİ

Yıldırımlılardan gelen ve acil olarak yerine getirilmesi gereken sorunların hızla tespiti adına kısa süre içerisinde mobil hizmet aracı ekibi talebi yerinde inceleniyor. Tespit edilen sorun, ilgili müdürlüğe aktarılarak çözüme ulaşması noktasında talep olumlu ya da olumsuz tamamlanana kadar takibi gerçekleştiriliyor. Sorun hakkında telefonla vatandaşlara tekrar ulaşılarak geri bildirim sağlanıyor. Bu noktada talep gerçekleşti ise ilçe sakinlerine bilgi veriliyor, gerçekleşmedi ise de bunun gerekçeleri Yıldırımlılara aktarılıyor. Kurum içi performansların da ölçüldüğü sistem sayesinde eksik kalan noktaların tamamlanması sağlanıyor. Öte yandan haftalık raporlar, vatandaş odaklı talep performans raporu, istek ve şikayet analizi, taleplerin müdürlüklere göre dağılım analizi, mahalle analizleri, mobil hizmet aracı faaliyetleri, dış kurum başvuruları, yıl sonu analizi ve önceki yıl karşılaştırması, vatandaş önerileri ile vatandaş memnuniyeti raporlanarak veriler ışığında yaşanması muhtemel sorunların önüne geçiliyor.

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “MOBİL ARAÇLARIMIZLA HEMŞEHRİLERİMİZİN TALEBİ ÜZERİNE KENDİLERİNİ ZİYARET EDEREK TALEPLERİ YERİNDE İNCELİYOR, İLGİLİ BİRİMLERİMİZE KONUYU AKTARARAK SORUNUN ÇÖZÜMÜ NOKTASINDA İŞLEMİN TAKİBİNİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ.”

TALEPLER YERİNDE İNCELENİYOR

Yıldırım’da vatandaşlara kaliteli, hızlı ve nitelikli hizmet sunmak adına çözüm odaklı sistem dahilinde çalışmalar yürüttüklerini vurgulayan Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “Belediyemiz bünyesinde oluşturduğumuz Yıldırım Çözüm Merkezi ile hemşehrilerimizin talep, istek ve şikayetlerine karşı duyarlı bir belediye olma adına geliştirmiş olduğumuz sisteme sahibiz. Yıldırım Çözüm Merkezi ile belediyemizin tüm birimlerini ilgilendiren, vatandaşlarımızın daha refah seviyesi yüksek bir hizmeti elde edebilmeleri için tüm taleplerini bu çözüm merkezi aracılığıyla analiz ettiğimiz, ilgili birimlerimize aktardığımız ve vatandaşımızın sorununun çözümünü takip ettiğimiz sistemi yönetiyoruz. Mobil araçlarımızla hemşehrilerimizin talebi üzerine kendilerini ziyaret ederek talepleri yerinde inceliyor, ilgili birimlerimize konuyu aktararak sorunun çözümü noktasında işlemin takibini gerçekleştiriyoruz” dedi.

ZAMAN KAYBININ ÖNÜNE GEÇİLİYOR

Çözüm Merkezi’nin en önemli uygulamaları arasında vatandaşların zaman kaybını önlemek olduğunu belirten Başkan Edebali, “Vatandaşlarımızın taleplerinin yerine getirilmesi doğrultusunda belediyemize gelerek dilekçeyle başvuru yapmaları kendilerine zaman kaybı yaşatabiliyor. Bunu önlemek adına biz de teknolojik imkanları kullanarak sosyal medyadan, dijital platformlardan, çağrı merkezimizden hemşehrilerimizin talebini aldığımız zaman, o talebi resmi bir başvuru olarak görerek takibini çözüm noktasına kavuşana kadar gerçekleştiriyoruz. Tüm hizmetlerimizi ve gelen talepleri değerlendirdikten sonra da geri bildirim için vatandaşlarımızı telefonla arıyoruz. Eğer talep gerçekleşti ise vatandaşımızın memnuniyetini, gerçekleşmedi ise bunun gerekçelerini hemşehrilerimizle paylaşarak Yıldırım’ı ortak akılla birlikte yönetmeye çalışıyoruz” diye konuştu.

BAŞKAN EDEBALİ: “VATANDAŞLARIMIZIN TALEPLERİNİN YERİNE GETİRİLMESİ DOĞRULTUSUNDA BELEDİYEMİZE GELEREK DİLEKÇEYLE BAŞVURU YAPMALARI KENDİLERİNE ZAMAN KAYBI YAŞATABİLİYOR. BUNU ÖNLEMEK ADINA TEKNOLOJİK İMKANLARI KULLANARAK DİJİTAL PLATFORMLARDAN, ÇAĞRI MERKEZİMİZDEN HEMŞEHRİLERİMİZİN TALEBİNİ ALDIĞIMIZDA, O TALEBİ RESMİ BİR BAŞVURU OLARAK GÖREREK TAKİBİNİ ÇÖZÜM NOKTASINA KAVUŞANA KADAR GERÇEKLEŞTİRİYORUZ.”

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.