enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4837
EURO
36,4414
ALTIN
2.956,37
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
19°C
Cumartesi Az Bulutlu
7°C
Pazar Çok Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

SORUNLARA ‘YILDIRIM’ ÇÖZÜM

SORUNLARA ‘YILDIRIM’ ÇÖZÜM
08.11.2018 12:34
269
A+
A-

İlçe sakinlerinin sorunlarına yönelik çözüm odaklı projeler geliştiren Yıldırım Belediyesi, oluşturduğu Yıldırım Çözüm Merkezi ile ilçe sakinlerinin talep, istek ve şikayetlerini yerinde inceleyerek kısa sürede problemin ortadan kalkmasını sağlıyor.

YILDIRIM BELEDİYESİ ÇÖZÜM MERKEZİ, VATANDAŞLARIN TALEP, İSTEK VE ŞİKAYETLERİ DOĞTULTUSUNDA MOBİL EKİBİYLE İLGİLİ BÖLGELERE GİDEREK SORUNLARIN KISA SÜRE İÇERİSİNDE İLGİLİ BİRİMLERE AKTARILMASINI VE ÇÖZÜME KAVUŞMASINI SAĞLIYOR.

Yıldırımlıların bürokratik işlemlerinden, mahallelerinde karşılaştığı sorunlara kadar tüm taleplerine çözüm getiren Yıldırım Belediyesi, Çözüm Merkezi ile koşulsuz vatandaş memnuniyetini sağlıyor. Yıldırım Çözüm Merkezi’nde, ilçe sakinleri tarafından ilk müracaat, çağrı merkezi, sosyal medya, saha araştırma ekibi ve dış kurumlar aracılığı ile belediyeye ulaşan dilekçelerin, yönetim belge sistemindeki konular çerçevesinde müdürlüklere iletilmesi ve sistem üzerindeki dilekçeleri günlük olarak taranıyor. Yıldırımlılardan gelen ve acil olarak yerine getirilmesi gereken sorunların hızla tespiti adına kısa süre içerisinde mobil hizmet aracı ekibi talebi yerinde inceleniyor. Tespit edilen sorun, ilgili müdürlüğe aktarılarak çözüme ulaşması noktasında talep olumlu ya da olumsuz tamamlanana kadar takibi gerçekleştiriliyor. Sorun hakkında telefonla vatandaşlara tekrar ulaşılarak geri bildirim sağlanıyor. Bu noktada talep gerçekleşti ise ilçe sakinlerine bilgi veriliyor, gerçekleşmedi ise de bunun gerekçeleri Yıldırımlılara aktarılıyor. Kurum içi performansların da ölçüldüğü sistem sayesinde eksik kalan noktaların tamamlanması sağlanıyor.

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “YILDIRIM ÇÖZÜM MERKEZİ İLE BELEDİYEMİZİN TÜM BİRİMLERİNİ İLGİLENDİREN, VATANDAŞLARIMIZIN DAHA REFAH SEVİYESİ YÜKSEK BİR HİZMETİ ELDE EDEBİLMELERİ İÇİN TÜM TALEPLERİNİ BU ÇÖZÜM MERKEZİ ARACILIĞIYLA ANALİZ ETTİĞİMİZ, İLGİLİ BİRİMLERİMİZE AKTARDIĞIMIZ VE VATANDAŞIMIZIN SORUNUNUN ÇÖZÜMÜNÜ TAKİP ETTİĞİMİZ SİSTEMİ YÖNETİYORUZ.”

YERİNDE TESPİT

Yıldırım Belediyesi olarak vatandaşlardan gelen talepleri Çözüm Merkezi’nin mobil ekibiyle kısa sürede yerinde tespit ederek, sorunun çözüme kavuşana kadar takibini gerçekleştirdiklerini vurgulayan Başkan İsmail Hakkı Edebali, “Yerel yönetimlerin esas odak noktası insandır. Yıldırım’da insanlarımıza en kaliteli, en hızlı, en nitelikli hizmeti sunacak bir sistem geliştirdik. Belediyemiz bünyesinde oluşturduğumuz Yıldırım Çözüm Merkezi ile hemşehrilerimizin talep, istek ve şikayetlerine karşı duyarlı bir belediye olma adına geliştirmiş olduğumuz sisteme sahibiz. Elbette ki ölçülemeyen hiçbir başarı, yeterli kabul edilemez. Yıldırım Çözüm Merkezi ile belediyemizin tüm birimlerini ilgilendiren, vatandaşlarımızın daha refah seviyesi yüksek bir hizmeti elde edebilmeleri için tüm taleplerini bu çözüm merkezi aracılığıyla analiz ettiğimiz, ilgili birimlerimize aktardığımız ve vatandaşımızın sorununun çözümünü takip ettiğimiz sistemi yönetiyoruz. Mobil araçlarımızla hemşehrilerimizin talebi üzerine kendilerini ziyaret ederek talebi yerinde inceliyor, ilgili birimlerimize konuyu aktararak sorunun çözümü noktasında işlemin takibini gerçekleştiriyoruz” dedi.

ZAMAN KAYBI ÖNLENİYOR

İlçe sakinlerinin belediyeye gidip sorunu hakkında başvuru yapma sürecinde yaşayacağı zaman kaybını önlemek adına kendilerini ziyaret ederek durum tespiti gerçekleştirdiklerini belirten Başkan Edebali, “Vatandaşlarımızın taleplerinin yerine getirilmesi doğrultusunda belediyemize gelmeleri ve dilekçeyle başvurmaları da mümkün. Ancak günümüzde zamanın değeri birçok şeyin üzerinde. Biz de teknolojik imkanları kullanarak sosyal medyadan, dijital platformlardan, çağrı merkezimizden hemşehrilerimizin talebini aldığımız zaman o talebi resmi bir başvuru olarak görerek takibini çözüm noktasına kavuşana kadar gerçekleştiriyoruz. Tüm hizmetlerimizi ve gelen talepleri değerlendirdikten sonra da geri bildirim ile vatandaşlarımızı telefonla arıyoruz. Eğer talep gerçekleşti ise vatandaşımızın memnuniyetini, gerçekleşmedi ise bunun gerekçelerini hemşehrilerimizle paylaşarak Yıldırım’ı ortak akılla birlikte yönetmeye çalışıyoruz” diye konuştu.

BAŞKAN EDEBALİ: “VATANDAŞLARIMIZIN BELEDİYEYE GELEREK YAŞAYACAKLARI ZAMAN KAYBININ ÖNÜNE GEÇMEK ADINA, TEKNOLOJİK İMKANLARI KULLANARAK SOSYAL MEDYADAN, DİJİTAL PLATFORMLARDAN VE ÇAĞRI MERKEZİMİZDEN HEMŞEHRİLERİMİZİN ULAŞTIRDIKLARI TALEBİ RESMİ BİR BAŞVURU OLARAK GÖREREK TAKİBİNİ ÇÖZÜM NOKTASINA KAVUŞANA KADAR GERÇEKLEŞTİRİYORUZ.

‘BİRLİKTE YÖNETİYORUZ’

Çözüm Merkezi ile hem vatandaşların memnuniyetini ölçerken hem de kurum içindeki performansın belirlenerek özeleştiri yapılabildiğini hatırlatan Başkan Edebali, “Hem kendi performansımızı, hem ilgili birim personelinin performansını ve vatandaşlarımızın memnuniyet düzeyini ölçebilen, kendi özeleştirimizi yapabilen bir sistem geliştirdik. Katılımcı belediyeciliği yerel yönetimin ana parametrelerinden biri olarak görüyoruz. Rutin hizmetlerin yanında Çözüm Merkezi ile dinamik bir biçimde vatandaşlarımızın sosyal, kültürel, fiziki hizmetler ile ilgili ihtiyaçlarına, taleplerine anında çözüm getiren, hemşehrilerimizle ciddi bir etkileşim içerisinde olarak ilçemizi yöneten bir belediyeyiz. Bunu göreceli olarak değil, ciddi analizler ışığında elde ettiğimiz verilerle hizmetlerimizi ilçe sakinlerimize ulaştırıyoruz. Tüm Yıldırımlı hemşehrilerimizi bu konuda duyarlı olmaya ve birlikte yönetmeye davet ediyorum” ifadelerini kullandı.

BAŞKAN EDEBALİ: “RUTİN HİZMETLERİN YANINDA ÇÖZÜM MERKEZİ İLE DİNAMİK BİR BİÇİMDE VATANDAŞLARIMIZIN SOSYAL, KÜLTÜREL, FİZİKİ HİZMETLER İLE İLGİLİ İHTİYAÇLARINA, TALEPLERİNE ANINDA ÇÖZÜM GETİREN, HEMŞEHRİLERİMİZLE CİDDİ BİR ETKİLEŞİM İÇERİSİNDE OLARAK İLÇEMİZİ YÖNETEN BİR BELEDİYEYİZ.”

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.