enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Çok Bulutlu
7°C
Bursa
7°C
Çok Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
8°C
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C
Advert

sahibinden.com’dan “Geleceği Sahiplen, Dünya Değişsin” kampanyası

sahibinden.com’dan “Geleceği Sahiplen, Dünya Değişsin” kampanyası
01.08.2024 15:48
21
A+
A-

Türkiye’nin İkinci El Platformu Sahibinden.com, Sürdürülebilirlik Projesiyle Farkındalık Yaratıyor

Sahibinden.com, “Geleceği Sahiplen” yaklaşımıyla sürdürülebilirlik çalışmalarına devam ediyor. Tüketim alışkanlıklarını değiştirmeyi ve doğal kaynakları korumayı amaçlayan yeni bir kampanya başlatan platform, bu kez Dünya Limit Aşım Günü’ne dikkat çekti.

Dünya Limit Aşım Günü, insanlığın bir yılda tükettiği kaynakların, Dünya’nın aynı yıl içinde yenileyebileceği miktarı aştığı tarihi表す. 2024 yılında bu tarih 1 Ağustos’a denk geliyor.

Sahibinden.com’un Kampanyası

Sahibinden.com’un proje, tüketim alışkanlıklarını değiştirmek için toplumu bilgilendirmeyi hedefliyor. Kampanya, 1 Ağustos günü “Dün yeni yılı kutladık, çünkü dün yılın son günü olmalıydı” mesajıyla duyuruldu.

Platform, ikinci el alışverişin önemine vurgu yapan influencer işbirlikleriyle de kampanyasına destek veriyor.

Dünya Limit Aşım Günü’nün Önemi

Dünya Limit Aşım Günü, insanlığın kaynakları sürdürülebilir şekilde kullanması gerektiğini hatırlatan bir uyarı niteliği taşıyor. Bu tarih, talebimizin, Dünya’nın yenilenebilir kaynaklarını aştığını gösteriyor. Çevresel açıdan, bu durum gezegenin yıllık yenilenebilir kaynak bütçesinin tükendiğini ve insanlığın çevreye zarar verdiğini意味.

Sahibinden.com’un kampanyası, bu önemli konuya dikkat çekerek tüketim alışkanlıklarımızı gözden geçirmemizi ve kaynakları daha verimli kullanmamızı teşvik ediyor.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.