EKONOMİ – Pırlantanın Efendisi Emil Güzeliş’e Şok “Ailemin yanında rezil ettiler! Türkiye’de Pırlantanın Efendisi olarak bilinen işadamı Emil Güzeliş‘in sahibi olduğu Zen Diamond hakkında sikayetvar.com sitesine yapılan 300’e yakın şikayet “Zensiz Olmaz” sloganı ile yoluna devam eden “Zen’de neler oluyor?” sorusunu akla getirdi.
Sikayetvar.com sitesinde ünlü firma Zen Diamond’a ilişkin Vadi İstanbul şubesinde bir müşterinin eşinin yanında rezil edilmesi, değişim kartı olduğu halde değişim yapılmaması, müşteri hizmetlerinin arayan müşterilere karşı saygısız tavırları, televizyon reklamlarında reklamı yapılan ürünlerin fiyatlarındaki değişiklikler, ölçülerin yanlış alınması, alınan yüzüklerin taşlarının çok geçmeden düşmesi, çalışanların müşteriler arasındaki iletişim kopuklukları gibi sorunları içeren 300’e yakın şikayet bulunması bu denli bilinen bir şirketin nasıl oluyor da kendi aralarında bu tarz kopukluklar yaşadığını akıllara getiriyor.
Cemiyet dünyasında örnek çift olarak gösterilen Emil Guzeliş ve Eşi Şükran Güzeliş’in yönetim kurulunda yer aldığı Zen Diamond’da yaşanan bu denli şikayetin arkasında neler yaşandığı merak konusu oldu.
Sikayetvar.com sitesine yapılan en göze çarpan şikayette şu ifadeler yer alıyor:
“Eşime doğum hediyesi olarak pırlanta yüzük satın almıştım. Parmağına küçük geldiği için mağazalarına giden eşime garanti kartı yanında olmadığı için yardımcı olmadan geri çevirmişler. (Yüzükte markanız yazıyor bilmiyor musunuz? Sizden alındığını). Neyse hadi bunu geçtik. Tekrar garanti kartı ile birlikte mağazalarına gittik fakat şimdi de 6 ayı geçti sebep bahanesi ile boyutu değiştirmek için tam 600 TL fahiş ücret talep ettiler. Rakam çok dedim 60 TL değil tam 600 TL talep ediyorsunuz dedim. Bu fiyata pırlanta yüzük var. O zaman da benden model yükseltin + 3.000TL ile fark almayalım dediler. Beni eşimin yanımda aldığım hediye ile yerin tam dibine soktular.
Bu bir hediye yahu… Neden değiştireyim? İsimsiz bir kuyumcudan bile pırlanta satın alsaydım boyut değiştirmek için 5 kuruş ücret talep etmezlerdi. Anladım kin Zen Pırlanta küçük esnaf zihniyeti ile müşterilerini söğüşlüyor. Marka bilinci bunun üzerine kurulmuş bir işletmeymiş burası. İstanbul Ataşehir Optimum Zen Pırlanta yaptı bunu da. Türkiye’de sizin gibi bir markamız olduğu için utandım… Onca para verdiğimiz pırlanta yüzüğümüz atıl bir şekilde utanç abidesi olarak elimizde duruyor.”
https://www.sikayetvar.com/zen-pirlanta
Kaynak:sacitaslan.com