Pelin Akil ve Anıl Altan için hukuki işlem başlatıldı.
Sağlıklı Yaşam ve Spor Kulübümüzü düzenli aralıklarla kullanan Anıl Altan ve Pelin Akil,
2015’ten beri çeşitli marka iş birlikleri taleplerine her zaman olumlu dönüş yaptığımız, otelimizin düzenli misafirleridir.
Kendileri, otelimizi son kullanımlarında aldıkları masaj terapisinde terapistimize teslim ettiklerini iddia ettikleri
bileklik, masaj esnasında Anıl Altan tarafından bileğini rahatsız ettiği için çıkartılıp;
Terapistimize başucundaki sehpaya konması için verilmiştir ve terapi boyunca rahatlıkla görebilecekleri bir konumdadır.
Anıl Altan masaj terapisinden sekiz saat sonra bilekliğinin kayıp olduğunu beyan etmiştir.
Bunun üzerine Anıl Altan ve Pelin Akil’in kullandığı tüm mekanlarda detaylı arama yapılmıştır.
Ancak bileklik bulunamamıştır ve bu sekiz saat içinde bilekliğinin çalındığını iddia ettiği masaj odasına onlarca çalışan ve misafirimiz giriş çıkış yapmıştır.
Bugün basından öğrendiğimiz kadarı ile Anıl Altan’ın yüzüğü ve başka özel eşyaları da kaybolmuştur, ancak kendisi bize bilekliği dışındaki herhangi bir eşyası ile ilgili bir bildirimde bulunmamıştır.
Kamera kayıtları ve çalışanlarımızın ifadeleri incelendiğinde, Anıl Altan ve Pelin Akil’in iddialarını kanıtlayacak hiçbir veriye ulaşılamamıştır.
Kendileri, yalnızca iddialarını baz alarak çalışanlarımızı zan altında bırakmamızı ve yaptırım uygulamamızı talep etmektedirler.
Hırsızlığa uğradığını düşünen her kişinin yapması gereken hakkını hukuki yollardan aramak olmalıyken, kendileri hiçbir resmi kuruma bildirimde bile bulunmayıp bunun yerine sosyal medya hesaplarından kurumumuza karşı linç ve karalama kampanyası başlatmıştır.
Misafir memnuniyetinde üst seviye başarıyı yakalayan ve sayısız uluslararası kalite ödülüne sahip tesisimiz, Anıl Altan ve Pelin Akil tarafından başlatılan bu iftira, suçlama ve karalama kampanyasına karşılık hukuki süreci başlatmıştır.
Saygılarımızla,
Wyndham Grand Istanbul Kalamış Marina Hotel