Limak’tan müşteri odaklı projeler. Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac ve beraberindeki heyet, Bursa Haber Gazetesi’ni ziyaret etti. Limak’tan müşteri odaklı projeler. Ziyarette yaptıkları ve yapacakları projeler hakkına bilgi veren Genel Müdür Ali Erman Aytac, şunları söyledi: “Limak Uludağ Elektrik AŞ. olarak, milyonlarca kişiye hizmet veren öncü enerji sektörü şirketiyiz ve şikayet sayısı en düşük şirketlerden birisiyiz. Müşteri odaklıyız ve daha iyi hizmet etmek için tüm ekibimiz profesyonel bir şekilde çalışıyor.”
‘FATURALARDA KOLAYLIK’
“Esnek Fatura Projesi” hakkında da bilgi veren Aytac, “Şirketimiz, müşterilerin fatura ödemelerinin aksamaması adına Türkiye’de ilk ve tek olan Esnek Fatura uygulamasını hayata geçirerek faturasının son ödeme tarihi maaş günü ile uyuşmayan müşterilerine son ödeme tarihlerini kendilerinin belirleyeceği bir sistem oluşturmuştur. Bu sistem ile faturaların zamanında ödenememesi sorunu ortadan kaldırılırken, mevzuat da müşteriler için pozitif bir şekilde esnetilmiştir” dedi.
Limak Uludağ Elektrik yönetimi Bursa Haber Gazetesi’ni ziyaret etti. Ziyarette Genel Müdür Ali Erman Aytac, Limak Enerji Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Ziya Yüce, Perakende Kurumsal İletişim ekibinden Ayça Kandemiroğlu ve Kurumsal İletişim Yönetmen Yardımcısı Sevim Tan hazır bulundu.
‘FATURA ÖDEME TARİHİNİ VATANDAŞ BELİRLİYOR’
Konuşmasına müşteri memnuiyetinin önemi ile başlayan Genel Müdür Ali Erman Aytac, müşteri odaklı olduklarını ve daha iyi hizmet etmek için çalıştıklarını söyledi. Limak Uludağ Elektrik ailesi olarak vatandaşa çok büyük kolaylıklar getirdiklerini de ifade eden Aytac, şunları söyledi: “Şirketimiz, müşterilerin fatura ödemelerinin aksamaması adına Türkiye’de ilk ve tek olan Esnek Fatura uygulamasını hayata geçirerek faturasının son ödeme tarihi maaş günü ile uyuşmayan müşterilerine son ödeme tarihlerini kendilerinin belirleyeceği bir sistem oluşturmuştur. Bu sistem ile faturaların zamanında ödenememesi sorunu ortadan kaldırılırken, mevzuat da müşteriler için pozitif bir şekilde esnetilmiştir.”
MÜŞTERİYE “KESİNTİSİZ ENERJİ”
“Kesintisiz Enerji” uygulaması hakkında da bilgi veren Ali Erman Aytac, “Kesintisiz Enerji uygulaması ile de müşterilerimizi geçmiş ödeme alışkanlıklarına göre A’dan E’ye kadar bir puanlamaya tabi tuttuk. A, B ve C grubunda bulunan ve ilk faturası ödenmemiş müşterilere SMS ve çağrı merkezi yolu ile ulaşarak, hatırlatmalar gerçekleştirmekte ve enerji kesmeden tahsilat yoluna gitmekteyiz. Bu çalışmalar sayesinde ise elektrik kesme oranında %50’lik bir düşüş sağladık” dedi.
‘SİZİNLE AYDINLANIYORUZ’
Limak Uludağ Elektrik AŞ.’nin öncü şirketlerinden birisi olduğunu vurgulayan Genel Müdür Aytac, “Milyonlarca kişiye hizmet veren enerji sektörünün öncü şirketi olarak, şikayet sayısı en düşük şirketlerden birisi olarak, gerçekleştirdiğimiz müşteri memnuniyeti çalışmalarıyla da tüketicilerimize her zaman yenilikçi uygulamalar sunuyoruz. “Sizinle aydınlanıyoruz” projesi kapsamında müşterilerimizin deneyim paylaşımlarıyla ilgili geri bildirimlerini alıyoruz. Geçen yıl bu proje ile 15 günde yaklaşık 90 bin müşterinin deneyimi ölçümlendi. Yapılan anketten elde edilen ilk sonuçlara göre memnuniyet oranı yüzde 88 olarak belirlendi” dedi.
‘HEDEF: YÜZDE 100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ’
Limak Enerji’nin hizmet verdiği bölgelerde çeşitli nedenlerle öneri- şikayet bildiren ve yüzde 12 gibi bir oranı temsil eden müşteri profili için düzeltici ve önleyici planlar hazırlandığını kaydeden Aytac, projenin amacına uygun olarak elde edilen geri bildirimlerle yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini vurguladı.
Bursa Haber Gazetesi