enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5340
EURO
36,1622
ALTIN
2.965,70
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
9°C
Bursa
9°C
Az Bulutlu
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
14°C
Cuma Hafif Yağmurlu
16°C
Advert

Limak’tan müşteri odaklı projeler

Limak’tan müşteri odaklı projeler
11.09.2019 13:30 | Son Güncellenme: 11.09.2019 13:36
570
A+
A-

Limak Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac, vatandaşın hayatını kolaylaştıracak birçok proje ve uygulamayı hayata geçirdiklerini söyledi.

Limak’tan müşteri odaklı projeler. Uludağ Elektrik Genel Müdürü Ali Erman Aytac ve beraberindeki heyet, Bursa Haber Gazetesi’ni ziyaret etti. Limak’tan müşteri odaklı projeler. Ziyarette yaptıkları ve yapacakları projeler hakkına bilgi veren Genel Müdür Ali Erman Aytac, şunları söyledi: “Limak Uludağ Elektrik AŞ. olarak, milyonlarca kişiye hizmet veren öncü enerji sektörü şirketiyiz ve şikayet sayısı en düşük şirketlerden birisiyiz. Müşteri odaklıyız ve daha iyi hizmet etmek için tüm ekibimiz profesyonel bir şekilde çalışıyor.”

‘FATURALARDA KOLAYLIK’

“Esnek Fatura Projesi” hakkında da bilgi veren Aytac, “Şirketimiz, müşterilerin fatura ödemelerinin aksamaması adına Türkiye’de ilk ve tek olan Esnek Fatura uygulamasını hayata geçirerek faturasının son ödeme tarihi maaş günü ile uyuşmayan müşterilerine son ödeme tarihlerini kendilerinin belirleyeceği bir sistem oluşturmuştur. Bu sistem ile faturaların zamanında ödenememesi sorunu ortadan kaldırılırken, mevzuat da müşteriler için pozitif bir şekilde esnetilmiştir” dedi.

Limak Uludağ Elektrik yönetimi Bursa Haber Gazetesi’ni ziyaret etti. Ziyarette Genel Müdür Ali Erman Aytac, Limak Enerji Kurumsal İletişim Müdürü Yusuf Ziya Yüce, Perakende Kurumsal İletişim ekibinden Ayça Kandemiroğlu ve Kurumsal İletişim Yönetmen Yardımcısı Sevim Tan hazır bulundu.

‘FATURA ÖDEME TARİHİNİ VATANDAŞ BELİRLİYOR’

Konuşmasına müşteri memnuiyetinin önemi ile başlayan Genel Müdür Ali Erman Aytac, müşteri odaklı olduklarını ve daha iyi hizmet etmek için çalıştıklarını söyledi. Limak Uludağ Elektrik ailesi olarak vatandaşa çok büyük kolaylıklar getirdiklerini de ifade eden Aytac, şunları söyledi: “Şirketimiz, müşterilerin fatura ödemelerinin aksamaması adına Türkiye’de ilk ve tek olan Esnek Fatura uygulamasını hayata geçirerek faturasının son ödeme tarihi maaş günü ile uyuşmayan müşterilerine son ödeme tarihlerini kendilerinin belirleyeceği bir sistem oluşturmuştur. Bu sistem ile faturaların zamanında ödenememesi sorunu ortadan kaldırılırken, mevzuat da müşteriler için pozitif bir şekilde esnetilmiştir.”

MÜŞTERİYE “KESİNTİSİZ ENERJİ”

“Kesintisiz Enerji” uygulaması hakkında da bilgi veren Ali Erman Aytac, “Kesintisiz Enerji uygulaması ile de müşterilerimizi geçmiş ödeme alışkanlıklarına göre A’dan E’ye kadar bir puanlamaya tabi tuttuk. A, B ve C grubunda bulunan ve ilk faturası ödenmemiş müşterilere SMS ve çağrı merkezi yolu ile ulaşarak, hatırlatmalar gerçekleştirmekte ve enerji kesmeden tahsilat yoluna gitmekteyiz. Bu çalışmalar sayesinde ise elektrik kesme oranında %50’lik bir düşüş sağladık” dedi.

‘SİZİNLE AYDINLANIYORUZ’

Limak Uludağ Elektrik AŞ.’nin öncü şirketlerinden birisi olduğunu vurgulayan Genel Müdür Aytac, “Milyonlarca kişiye hizmet veren enerji sektörünün öncü şirketi olarak, şikayet sayısı en düşük şirketlerden birisi olarak, gerçekleştirdiğimiz müşteri memnuniyeti çalışmalarıyla da tüketicilerimize her zaman yenilikçi uygulamalar sunuyoruz. “Sizinle aydınlanıyoruz” projesi kapsamında müşterilerimizin deneyim paylaşımlarıyla ilgili geri bildirimlerini alıyoruz. Geçen yıl bu proje ile 15 günde yaklaşık 90 bin müşterinin deneyimi ölçümlendi. Yapılan anketten elde edilen ilk sonuçlara göre memnuniyet oranı yüzde 88 olarak belirlendi” dedi.

‘HEDEF: YÜZDE 100 MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ’

Limak Enerji’nin hizmet verdiği bölgelerde çeşitli nedenlerle öneri- şikayet bildiren ve yüzde 12 gibi bir oranı temsil eden müşteri profili için düzeltici ve önleyici planlar hazırlandığını kaydeden Aytac, projenin amacına uygun olarak elde edilen geri bildirimlerle yüzde 100 müşteri memnuniyeti hedeflediklerini vurguladı.

Bursa Haber Gazetesi

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.