enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
8°C
Bursa
8°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
8°C
Salı Parçalı Bulutlu
11°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C
Advert

HİZMETİN ADRESİ YILDIRIM BELEDİYESİ

HİZMETİN ADRESİ YILDIRIM BELEDİYESİ
17.01.2019 15:00 | Son Güncellenme: 17.01.2019 15:04
328
A+
A-

Hizmetlerinde vatandaş memnuniyetini esas alan Yıldırım Belediyesi, Çağrı Merkezi uygulaması ilevatandaşların talep ve önerilerini anında yanıtlayarak kesintisiz hizmet sağlamayı sürdürüyor.

365 GÜNÜN 24 SAATİ KESİNTİSİZ HİZMET VEREN YILDIRIM BELEDİYESİ, ÇAĞRI MERKEZİ İLE VATANDAŞLARIN TALEP VE ÖNERİLERİNE ANINDA CEVAP VERİYOR.

 

Yıldırım’da çözümün adresi olan ‘444 16 02’ numaralı Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların ihtiyaçlarına ve beklentilerine hızlı ve etkili bir şekilde cevap vererek 365 günün 24 saati ilçe sakinlerinin taleplerini yanıtlamaya devam ediyor. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını, adres ve kişi bilgilerini alarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiriyor. Yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yapılarak, bilgi aktarımı sağlanıyor. 2018 yılında vatandaşlardan gelen 163 bin 576 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, görüşmeleri kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlayıp vatandaşlara talepleri hakkında bilgilendirmede bulundu. Ayrıca bu süre içerisinde yazılı olarak alınan 9 bin 375 talep, öneri ve istek de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlandı.

YILDIRIM BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ, 2018 YILINDA 163 BİN 576 ÇAĞRIYA YANIT VERİRKEN, VATANDAŞLARDAN GELEN 9 BİN 375 TALEBİ DİLEKÇEYE ÇEVİREREK İLGİLİ BİRİMLERE AKTARDI.


ÇÖZÜM ODAKLI ÇALIŞMALAR

Belediyecilik hizmetlerinde önceliğin vatandaşın istek ve taleplerini en kısa sürede çözüme kavuşturmak olduğunu belirtenYıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek” diye konuştu. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin hizmetleri gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ederek ilgili bildirime yönlendirerek çözüm odaklı çalışmalar gerçekleştiriyor.

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “AMACIMIZ HİZMETİ VATANDAŞIN AYAĞINA KISA SÜRE İÇERİSİNDE ULAŞTIRABİLMEK.”

BAŞKAN EDEBALİ: “YILDIRIM ÇAĞRI MERKEZİ’MİZDE YILIN HER GÜNÜ 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET VERİYORUZ.”

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.