enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5742
EURO
36,2998
ALTIN
2.993,27
BIST
9.359,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Kar Yağışlı
19°C
Bursa
19°C
Kar Yağışlı
Cumartesi Kar Yağışlı
7°C
Pazar Karla Karışık Yağmurlu
8°C
Pazartesi Çok Bulutlu
7°C
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Advert

Hastanelerde Yeni Dönem!

Hastanelerde Yeni Dönem!
21.12.2018 13:14
277
A+
A-

Sağlık Bakanlığı, tüm hastanelerde ‘Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’ kuruyor. Bu ekipler hasta ve hasta yakınları ile iletişim kurarak sorun oluşması ihtimali olan durumları tespit edip yerinde müdahale edecek.

Sağlık Bakanlığı, Türkiye’deki tüm hastanelerde ‘Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’ kuruyor. Bu ekipler klinikler ve acil serviste hasta ve hasta yakınları ile iletişim kurarak sorun oluşması ihtimali olan durumları tespit ederek, yerinde müdahale edecek.

81 İLE RESMİ YAZI GÖNDERİLDİ
Sağlık çalışanlarına şiddetin önlenmesi ve sorunların anında çözümü için pilot uygulaması yapılan ‘Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’ tüm Türkiye’deki hastanelerde kurulacak. Sağlık Bakanlığı Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü 81 İl Sağlık Müdürlüğü’ne yazı yolladı.

HASTA HAKLARI KONUSUNDA EĞİTİMLİ PERSONELLERDEN OLUŞACAK

Resmi yazıda, tüm hastanelerde Hasta Hakları Birimi Yerinde Değerlendirme Ekipleri’nin kurularak aktif görev yapmalarının sağlanması ve sürecin takip edilmesi istendi. Ekipler, birim sorumlusu, hasta hakları konusunda eğitimli psikolog, sosyal hizmet uzmanı, iletişim veya halkla ilişkiler eğitimi almış personel ile iletişim becerileri yüksek kişilerden oluşuyor.

SORUN OLUŞMASI DURUMUNDA YERİNDE MÜDAHALE EDİLECEK
Bu ekipler, klinikler ve acil serviste hasta ve hasta yakınları ile iletişim kurarak sorun oluşması ihtimali olan durumları tespit ederek, yerinde müdahale edip, çözüme kavuşturması, polikliniklerde ise başvuru yoğunluğu olan polikliniklerin belirlenerek burada saat başı ziyaretler gerçekleştirip, hasta ve hasta yakınlarından sorun çıkarma eğiliminde olanlar ile iletişim kurarak oluşması muhtemel şikâyet başvurularının önüne geçecekler.

81 ile gönderilen o resmi yazı

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.