EMITT’in gözdesi Bursa turizmi yeni destinasyonlarla gelişiyor İSTANBUL – Bursa’nın sahip olduğu turizm imkanlarını dünyaya anlatmak adına farklı bölgelerde fuarlara katılımlar gerçekleştiren, tanıtım günleri, B2B görüşmeleri ve turizm profesyonellerine yönelik programlar düzenleyen Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği, bu yıl 25’incisi organize edilen EMITT Turizm Fuarı’nda yine Bursa’yı tanıtıyor. EMITT Turizm Fuarı, dünyanın farklı ülkelerine ait oldukca özel destinasyonları bünyesinde konuk ediyor. Dünyanın en etken turizm fuarları arasında yer alan EMITT, aynı zamanda turistlere ürün ve hizmetleri elde eden tur operatörleri ile alım heyetlerini de bir araya getiriyor.
İSTANBUL – Bursa’nın haiz olduğu gezim imkanlarını dünyaya bahsetmek adına değişik bölgelerde fuarlara katılımlar oluşturan, tanıtım günleri, B2B görüşmeleri ve gezim profesyonellerine yönelik programlar düzenleyen Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği, bu yıl 25’incisi organize edilen EMITT Turizm Fuarı’nda tekrar Bursa’yı tanıtıyor.
EMITT Turizm Fuarı, dünyanın farklı ülkelerine ait oldukca özel destinasyonları bünyesinde konuk ediyor. Dünyanın en etken turizm fuarları arasında yer alan EMITT, aynı zamanda turistlere ürün ve hizmetleri elde eden tur operatörleri ile alım heyetlerini de bir araya getiriyor.
Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği’nin birlikte oluşturduğu Bursa standında, şehrin sahip olduğu organik alanlar ile bu alanların sağladığı ürün ve hizmetler tanıtılıyor. Bursa’nın değerleri, Büyükşehir Belediyesi ile Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği’nin yanı sıra Gemlik, Gürsu, İnegöl, Orhaneli, Yıldırım, Keles, Harmancık, Mustafakemalpaşa, Nilüfer, Mudanya ve İznik belediyelerinin anlatımlarıyla da öne çıkartıldı. Bursa standında ‘son dönemde kırsal alanların gelişimine turizm ile vurgu yapan’ Uludağ Yiğitali Kadınları Tarımsal Kalkınma Kooperatifi, Gemlik Ticaret Borsası, Balaban Kadınlar Kalkınma Kooperatifi, Zeyniler Çalıkuşu Kadınlar Kalkınma Kooperatifi ve Oylat Boğazı Kadınları Tarımsal Kalkınma Kooperatifi de yer aldı.
TÜRKSOY tarafınca 2022 Türk Dünyası Kültür Başkenti duyuru edilen Bursa’nın haiz olduğu kültürel değerlerden olan Bursa ipeği, İznik çinisi ile ‘UNESCO’nun somut olmayan kültürel miras listesinde yer edinen’ Karagöz ve Hacivat, Bursa standında ziyaretçilerin beğenisine sunuldu. Açılış programının peşinden fuar alanını ziyaret eden Kültür ve Turizm Bakanı Mehmet Nuri Ersoy, Bursa standına özel alaka gösterdi. Bursa İl Kültür ve Turizm Müdürü Dr. Kamil Özer ile Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler ve Turizm Dairesi Başkanı ve Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği Müdürü Abdülkerim Baştürk, Bursa’nın hem Türk Dünyası Kültür Başkenti olması hem de UNESCO’nun Yaratıcı Şehirler Ağı’na dahil edilmesiyle ilgili süreçte gerçekleştirilen çalışmaları Bakan Ersoy’a anlattı. TÜRSAB Başkanı Firuz Bağlıkaya ile Diyarbakır Valisi Münir Karaloğlu, Bursa standına gelerek, tarihi, doğal ve turistik değerlerin ön plana katılımı yönündeki faaliyetler ile alakalı malumat aldı.
Fuar kapsamında düzenlenen ‘Belediyelerin Destinasyon Stratejisinde Influencer Pazarlama’ temalı panelde konuşan Büyükşehir Belediyesi Dış İlişkiler ve Turizm Dairesi Başkanı ve Bursa Kültür Turizm ve Tanıtma Birliği Müdürü Abdülkerim Baştürk, Bursa’da sosyal medya fenomenleriyle beraber kentin sahip olduğu destinasyon ağını büyütme hedefleri doğrultusunda edindikleri deneyimleri paylaştı. Dijital pazarlamanın önemine vurgu icra eden Baştürk, “Son iki yılda yapılan çalışmalarla kültürden sanata, serüven sporlarından gastronomiye, kış sporlarından termal deneyimlemeye kadar pek oldukca değerin dünyanın bütün coğrafyalarında milyonlarca insana erişiminin sağladığını kaydetti.