YAŞAM – CF MOTO Türkiye’de basın lansmanı yapıp Türkiye’den hiç bir basın mensubunu o lansmanına davet etmeyen CF MOTO büyük bir rezalete de imza atmış durumda.
Aslında Çin malı markalar kendilerini çok geliştirdi ama Türkiye için problem yedek parça tedariki ve servis sorunu, bir diğer sorunda Japonların pahalılığından kurtulmak isteyen müşterilere alternatif olması gerekirken Japonlarla aynı fiyata (neredeyse) satılması.
2 ay önce Beylikdüzü Abaylar’dan aldığım 2023 model CFMOTO 250 nk motorum (650 km’de) yaklaşık 20 km önce gaz yememeye ve gaz kesmeye başladı. Sonrasında bu sorun kendiliğinden düzelirken bu defa bir anda motor arıza lambası kesintisiz yanmaya başladı ve motoru çalıştırdığım anda fan da açılıyor ve asla kapanmıyor.
Sıfır 250 nk aldım 400 kilometrede arıza ışığı yaktı ve hararet göstergesi gidip geliyor. Motor soğutma fanı çalışıyor ve hiç sönmüyor iletişim merkezini arıyorum bir türlü bağlanıyorum çözüm rica ediyorum. Yağmur yağdı motor durduk yere bu hale geldi lütfen en kısa sürede ulaşım sağlansın.
CFMOTO 250sr 2023 kasa 4500 km de arıza lambası yaktı motorda hiçbir gariplik yok ancak şıngırtı ses geliyor özenle kullandığım motor bu kadar kısa zamanda bunu yaşatmadı Güven meselesi oldu yeniden ve hiçbir muhatap bulamıyorum yağı tam suyu tam ancak garip bir durum.
Merhaba CLX 250 2022 model motorum var debriyaj seti arıyorum lakin hiçbir yerde yok bu nasıl üretici yedek parçası olmayan motormu satılır madem satıyorsunuz arkasında durun satışını yaptığınız ürünün arkasında durun bütün servisleri aradım lakin parça yok.
Motoru aldığım bayi ön amortisör kolunda reflektörleri yanlış yere yapıştırmış sıfır motor alıyorum motorunu bile yapamıyorlar onu da geçtim aldığım bayiyle iletişime geçiyorum. Adamlar diyor ki yeni keçe sipariş verdik. Gelecek 4 ay oldu. Daha gelecek gittim keçe satın aldım şimdi de servisten işçilik ücreti talep ediyorlar. Böyle saçma bir sistem görmedim.
2023 Temmuz ayında Çanakkale Biga tarlas ticaretten sr 250 CC motor aldım. Motorun sağ arka sele altı grenajında takarken tırnak kırılması ve gözle görülmeyecek küçüklükte çatlak oluşmuş. Bayi ile görüştüm Biga yetkili servisi ile görüşüp parça siparişi verebilirsiniz dediler. Servis ile görüşmem sonucu tüm bilgiler ve fotoğrafları ile sipariş vereceklerini söylediler. Motor şu an İzmir’de oğlum üniversite de geçen hafta salı günü servis tarafından arandım. Parçanın geldiği eskiyi getirip yeniyi alabileceğimi söylediler. İzmir Urla CFMOTO servisinde grenajı söktürüp kargo ile Biga servise gönderdik. Ve bugün servisten gelen telefon aynen budur. Gelen parça sizin değilmiş yanlışlıkla sizi aramışız. Peki bizim parça ne zaman gelir daha sipariş vermedim. Böyle bir terbiyesizlik ve iş ahlakı olamaz. Yetkili servis telefonlara bakmıyor. Parça sök tak parası git gel kargo ücreti üniversite öğrencisi için boşa giden 1000 TL. Parça tedariği ve diğer masraflar hakkında gerekenin yapılmasını ivedilikle talep ediyorum.
Bu ve buna benzer şikayetleri aşağıdaki linkten görebilirsiniz!
Kaynak: Şikayetvar com