Buski’nin online hizmet ağı genişliyor. Sürekli ve kaliteli içme suyu temini ile altyapı uygulamalarında, örnek çalışmalara imza atan BUSKİ Genel Müdürlüğü, günümüzde yaşanan covid-19 kaynaklı pandemi döneminde vatandaşlara yerinde hizmet etmek açısından; e-devlet üzerinden yeni açtığı hizmetlerle abonelerine kolay erişim imkânı sunuyor. Bugüne kadar internetten ve mobil platformlardan hizmet veren “e-buski ve e-buski Mobil” uygulamasından abonelik, fatura bilgisi ve fatura ödeme gibi çeşitli kolaylıkları aboneleri ile buluşturan BUSKİ etkili ve kolay hizmet anlayışını daha da ileriye taşıyarak yeni hizmetlerini de e-devlet üzerinden vermeye başladı. E-devlet üzerinden BUSKİ’ye erişen vatandaşlar; “Abone Bilgileri Sorgulama ve Fatura Bilgileri Sorgulama” hizmetlerinin ardından artık; arıza başvurusu, abonelik sözleşme fesih başvurusu, borç bilgileri sorgulama, yeni abonelik başvurusu (İsim Değişikliği), arıza ve bakım bilgileri sorgulama, baraj doluluk oranları, su analiz raporu gibi çeşitli hizmetlere de e-devlet üzerinden kolaylıkla erişebilecekler.
Özellikle; yeni abonelik başvurusu ve abonelik sözleşme feshi başvurusu ekranlarıyla vatandaşların kuruma gelmeden bu müracaatlarını gerçekleştirebilmelerini sağlayan BUSKİ; vatandaşların ve çalışanların sağlığını korumada yeni bir safhaya geçmiş oldu.
Abonelerine her zaman yüksek güvenlikli; hızlı ve kaliteli hizmet sunmanın çabası içerisinde olan BUSKİ Genel Müdürlüğü; hem e-devlet hem de e-buski platformlarından verilen hizmetlerin arttırılması konusunda çalışmalarına tüm hızıyla devam ediyor.
Özellikle; yeni abonelik başvurusu ve abonelik sözleşme feshi başvurusu ekranlarıyla vatandaşların kuruma gelmeden bu müracaatlarını gerçekleştirebilmelerini sağlayan BUSKİ, vatandaşların ve çalışanların sağlığını korumada yeni bir safhaya geçmiş oldu.