enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4893
EURO
36,2479
ALTIN
2.964,68
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
6°C
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

BUSKİ’de personel eğitimi

BUSKİ’de personel eğitimi
13.08.2018 13:06
523
A+
A-

Gerçekleştirdiği yatırımların yanı sıra personelin kişisel gelişimine de önem veren BUSKİ Genel Müdürlüğü, ‘vatandaşa daha iyi hizmet sunabilmek için’ çalışanlarına ‘vatandaş ilişkileri’, ‘vatandaş memnuniyeti’ ve ‘doğru iletişim kurma yöntemleri’ konularında eğitim verdi.

 

Etkinlik, Marmara Belediyeler Birliği (MBB) Yerel Yönetim Akademisi Yönetim Danışmanı Cemal Bozkurt tarafından gerçekleştirildi. BUSKİ Konferans Salonu’nda verilen eğitime daha çok vatandaşlarla birebir iletişim halinde olan ‘Alo 185 Çağrı Merkezi’, ‘Endeks Okuma’ ve ‘güvenlik’ personelleri katıldı. Eğitimde katılımcılara; ‘Vatandaş beklentileri ve şikayetleri nasıl karşılanır, Vatandaş memnuniyeti nasıl sağlanır, Empati nasıl kurulur, Sonuç odaklı iletişim nasıl olmadır ve Etkin dinleme nasıl yapılır?’ gibi konularda bilgiler aktarıldı.

İnsan hayatında ‘sosyal ve özel hayatın yanı sıra’ iş hayatının da büyük yer kapladığına vurguda bulunan MBB Yönetim Danışmanı Cemal Bozkurt, ”Sağlıklı bir iş hayatı için sağlıklı iletişim kurmalıyız. Bunun birinci adımı, aktif dinlemeden ve empati kurmaktan geçmektedir. Vatandaş ile birebir diyalog halinde olduğumuz durumlarda aktif dinleyici olmak, problemin ne olduğunu anlayıp doğru davranış kalıpları geliştirmek ve doğru geri bildirim yapmak izleyeceğimiz yöntemler olmalıdır” dedi.

 

Büyükşehir Belediyesi BUSKİ Genel Müdürlüğü İnsan Kaynakları ve Eğitim Dairesi Başkanlığı’nca organize edilen eğitimin verimli ve interaktif geçtiğini belirten Bozkurt, katılımcı personele teşekkür etti.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.