enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4893
EURO
36,2479
ALTIN
2.964,68
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
6°C
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

Bursagaz’ın ‘Ofissiz Hizmet’ uygulamasıyla tüm işlemler uzaktan yapılabiliyor

Bursagaz’ın ‘Ofissiz Hizmet’ uygulamasıyla tüm işlemler uzaktan yapılabiliyor
23.09.2020 12:08 | Son Güncellenme: 23.09.2020 12:10
496
A+
A-

Bursagaz’ın ‘Ofissiz Hizmet’ uygulamasıyla tüm işlemler uzaktan yapılabiliyor. Bursagaz, 1 milyonu aşkın abonesine, tüm işlemleri telefon, mobil cihaz ve bilgisayardan yapma kolaylığı sunuyor. Bursagaz Genel Müdürü Bora Çermikli, pandemi döneminde ‘Ofissiz Hizmet’ uygulamasıyla abonelerinin hayatını kolaylaştırmayı hedeflediklerini belirterek, “Abonelerimiz, tüm işlemlerini bir telefon görüşmesiyle veya www.bursagaz.com adresi üzerinden gerçekleştirebilirler” dedi.

Bursagaz’ın ‘Ofissiz Hizmet’ uygulamasıyla tüm işlemler uzaktan yapılabiliyor. Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR Türkiye’nin iştiraki Bursagaz, 1 milyonu aşkın abonesine tüm işlemlerini Bursagaz merkezlerine gitmeden,  çağrı merkezi ve internet sitesi üzerinden yapma kolaylığı sunuyor. ‘Ofissiz Hizmet’ uygulaması sayesinde, Bursagaz aboneleri doğalgaz kullanım sözleşmesi, sözleşme feshi, borç sorgulama, endeks bildirimi, randevu talebi oluşturma, fatura tutarını öğrenme ve ödeme gibi işlemlerini 444 11 33 numaralı Çağrı Merkezi’nden veya www.bursagaz.com adresinden kolayca gerçekleştirebiliyor. Aboneler belirli işlemler için ‘e-Devlet Kapısı’ uygulamasını da kullanabiliyor.

‘DİJİTAL VİZYONUMUZUN BİR PARÇASI’

Bursagaz Genel Müdürü Bora Çermikli, Bursagaz abonelerinin özellikle pandemi döneminde tüm işlemleri evlerinden yapabileceklerini hatırlatarak şunları söyledi: “Abonelerimiz, tüm abonelik işlemlerini bir telefon görüşmesiyle veya www.bursagaz.com adresi üzerinden gerçekleştirebilirler. Dijitalleşme vizyonumuz doğrultusunda hayata geçirdiğimiz ‘Ofissiz Hizmet Projesi’ ile uzun zamandır 7/24 hizmet veren çağrı merkezimiz üzerinden işlem yapma kolaylığı sağlıyorduk. Bu dönemde internet sitemiz ve e-Devlet üzerinden de yoğun bir şekilde hizmet vermeye devam ediyoruz. Abonelerimiz, yapacakları işlemin türüne göre çağrı merkezi, internet sitesi veya e-Devlet’ten birini tercih edebilirler.” Bursagaz abonelerine iletişim bilgilerini güncellemeleri çağrısında da bulunan Çermikli, sözlerini şöyle sürdürdü: “Önemli ve acil durumlarda abonelerimize ulaşabilmemiz büyük önem taşıyor. Bu nedenle tüm abonelerimizden, 444 11 33 Çağrı Merkezi’mizi arayarak iletişim bilgilerini doğrulamalarını, cep telefonu numaralarını değiştirdiler ise yeni numaralarını bizimle paylaşmalarını istiyoruz. Sistemimizde cep telefonu numarası kayıtlı olan abonelerimize fatura bilgilerini de SMS olarak iletiyoruz.”

EDİTÖRE NOT:

 

444 11 33 ÇAĞRI MERKEZİ ÜZERİNDEN YAPILABİLECEK İŞLEMLER

  • Doğalgaz kullanım sözleşmesi oluşturma
  • Sözleşme fesih talebinde bulunma
  • Borç sorgulama
  • Okunamayan doğalgaz sayacının endeksini bildirerek fatura oluşturma
  • Gaz açma randevu talebi
  • Fatura ödeme
  • Tüm konular hakkında bilgilendirme
  • İletişim bilgilerini güncelleme
  • Talep, öneri ve şikayet kaydı oluşturma

 

WWW.BURSAGAZ.COM ÜZERİNDEN YAPILABİLECEK İŞLEMLER

  • Doğalgaz kullanım sözleşmesi oluşturma
  • Sözleşme fesih talebinde bulunma
  • Fatura detayı görüntüleme
  • Fatura ödeme
  • Okunamayan doğalgaz sayacının endeksini bildirerek fatura oluşturma
  • Reddedilen tesisat kontrol işlemi sonrası, ret sebepleri giderildikten sonra tekrar randevu talebi oluşturma
  • Profil bilgilerini güncelleme
  • Talep, öneri ve şikayet kaydı oluşturma
  • Tüketim geçmişini görüntüleme
  • Abonelik sözleşme detayı görüntüleme

‘E-DEVLET KAPISI’ UYGULAMASI ÜZERİNDEN YAPILABİLECEK İŞLEMLER

  • Doğalgaz kullanım sözleşmesi imzalama
  • Sözleşme fesih talebinde bulunma
  • Borç sorgulama

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.