enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
8°C
Bursa
8°C
Az Bulutlu
Pazartesi Az Bulutlu
8°C
Salı Parçalı Bulutlu
11°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C
Advert

Bursa Yıldırım’da pandemi ile yetkin mücadele

Bursa Yıldırım’da pandemi ile yetkin mücadele
17.01.2021 14:12 | Son Güncellenme: 17.01.2021 15:33
558
A+
A-

Bursa Yıldırım’da pandemi ile yetkin mücadele. Koronavirüs salgınıyla etkin mücadele amacıyla hijyen çalışmalarının yanı sıra ilçedeki kurum ve kuruluşlara yönelik her türlü desteği sağlayan Yıldırım Belediyesi, YETKİN Dijital Onay gibi genişlettiği e-belediyecilik uygulamalarıyla da hem hemşehrilerini hem de çalışanlarını sosyal temastan uzak tutmayı başardı.

Bursa Yıldırım’da pandemi ile yekin mücadele

Bursa Yıldırım’da pandemi ile yetkin mücadele

YETKİN (Yıldırım Belediyesi Yapı Ruhsat ve Denetim Sistemi) Dijital Onay Uygulaması ile proje onay süreçlerindeki iş ve işlemleri kağıt ortamından dijital ortama ve e-imza uygulamasına taşıyan

Bursa’daki ilk yerel yönetim olan Yıldırım Belediyesi, böylece pandemi tehlikesi kadar önemli kuraklık tehdidine karşı kağıt israfının da önüne geçti.

Zaman israfı ve fiziksel arşivleme gibi sorunları da ortadan kaldıran uygulama ile birlikte

pandemi sürecinde genişlettiği e-belediye hizmetleriyle ilçe sakinlerine belediyeye uğramadan hizmet alma imkânı tanıyan

Yıldırım Belediyesi, vergi yapılandırmasından nikâh işlemlerine,

yardım başvurularından imar işlerine kadar birçok hizmetin elektronik ortamda gerçekleştirilmesine olanak sağladı.

Türkiye’de ilk korona virüs vakasının görüldüğü 11 Mart’tan itibaren

‘E-Belediye’ hizmetiyle birçok belediye hizmetine internet üzerinden erişilebilen vatandaşlar, uygulama sayesinde belediyeye gelmeden, yapılandırma başvurusu, online ödeme,

başvuru takibi, imar durumu sorgulama, işyeri ruhsat ön başvuru ve yardım başvuruları gibi birçok işlemleri e-belediye üzerinden yapma imkânı buldu.

Pandemi süresince 2 bin 789 kişi yapılandırma başvurularını online olarak gerçekleştirirken, 474 kişi imar işlemleri, 1634 kişi ise sosyal yardım başvurusunda bulundu.

Öte yandan 2 bin 239 kişi de Yıldırım Belediyesi’nin yürüttüğü faaliyetler ve hizmetler konusunda talepte bulundu.

‘BULAŞ RİSKİNİ AZALTIYORUZ’

Koronavirüs salgınının etkili olduğu süreçte vatandaşlar ile belediye çalışanlarının bir araya gelmeden işlerini gerçekleştirerek sosyal temastan da uzak kaldıklarını belirten

Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz,

“E-Belediye hizmetlerinin sağladığı yeniliklerle Yıldırımlı vatandaşlarımız belediyeye gelmeden zamandan tasarruf ederek bir tık ile belediyemizin sunduğu birçok hizmete elektronik ortamdan ulaşabiliyor. Böylece içinde bulunduğumuz pandemi sürecinde hem vatandaşlarımız hem de çalışma arkadaşlarımızın bulaş riski ortadan kalkıyor. Dolayısıyla koronavirüs illeti ile hem etkin hem de YETKİN mücadele etmiş oluyoruz.

Uygulamalarımız hayata kazandırılmadan önce Yıldırımlılar için zahmetli ve zaman kaybına uğramalarına neden olan vergi ödemeleri ve ruhsat başvuru işlemleri, internet sitemiz üzerinden yalnızca dakikalar içinde gerçekleşiyor. E-Belediye uygulamamız ile vatandaşlarımızın işlerini hızlı bir şekilde yerine getiriyoruz. Bu hizmetlerimizi genişleterek Yıldırımlıların hayatlarını kolaylaştıracak projeler sağlamaya devam edeceğiz” diye konuştu.

YETKİN mücadele etmiş oluyoruz

Öte yandan Koronavirüs salgını kadar büyük tehdit oluşturan kuraklık konusuna da değinen Başkan Yılmaz, doğal kaynakların verimli kullanılması gerektiğine dikkat çekti.

Proje onay süreçlerindeki iş ve işlemlerin kâğıt ortamından

dijital ortama ve e-imza uygulamasına taşınarak, projelerin dijital ortamda kontrol edilmesinden ve onaylanmasından dolayı,

bu süreçlerin daha sağlıklı ve daha hızlı sonuçlar vermesinin yanı sıra, zamandan tasarruf ve fiziksel arşivleme için yer ve kağıt israfının da önüne geçilmesini sağladıklarını sözlerine ekledi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.