enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5742
EURO
36,2998
ALTIN
2.993,27
BIST
9.359,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Kar Yağışlı
19°C
Bursa
19°C
Kar Yağışlı
Cumartesi Kar Yağışlı
7°C
Pazar Karla Karışık Yağmurlu
8°C
Pazartesi Çok Bulutlu
7°C
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Advert

Bu zamana kadar akıllı telefon pazarından çıkan marka sayısı açıklandı!

Akıllı telefon pazarı büyük bir yükseliş yaşamıştı. Ancak son yıllarda pazarda firmalar istedikleri karı elde edemeyip çıkmaya başladılar. Son yayımlanan bir araştırma raporunda bu zamana kadar akıllı telefon pazarından çıkan firmaların sayısı açıklandı.

Bu zamana kadar akıllı telefon pazarından çıkan marka sayısı açıklandı!
23.09.2023 08:25
26
A+
A-

Akıllı telefon pazarı, şirketlerin hayatta kalmak için sıkı bir mücadele verdiği son derece rekabetçi bir alandır. Apple ve Samsung gibi devlerin hakim olduğu bu pazarda, diğer şirketler var olabilmek için zorlu engellerle karşı karşıya. Son bir rapor, akıllı telefon pazarının son yıllarda ne kadar daraldığını gözler önüne seriyor.

6 YILDA 450 FİRMA PAZARDAN AYRILDI

Counterpoint Research tarafından sunulan verilere göre, 2023 yılı itibarıyla aktif olarak faaliyet gösteren akıllı telefon markası sayısı sadece 250’dir. Bu rakam büyük gibi görünebilir, ancak 2017 yılında 700’den fazla akıllı telefon markasının bulunduğu göz önüne alındığında, pazarın sadece altı yılda nasıl küçüldüğü daha iyi anlaşılıyor. Araştırma ayrıca düşüşün çoğunlukla yerel markalar tarafından yaşandığını ve küresel markaların 30’dan fazla olduğunu belirtiyor.

Araştırma, Hindistan, Orta Doğu, Afrika, Çin, Japonya ve Kore gibi bölgelerde birçok akıllı telefon markasının kapanmak zorunda kaldığını açıklıyor. Bu markaların bazıları daha büyük şirketler tarafından satın alındı, ancak küçük şirketlerin zorlu koşullara rağmen ayakta kaldığı da görülüyor.

Kullanıcılar artık daha az sıklıkla yeni telefonlar almaya başladı, cihaz değiştirme süreleri uzadı ve yenilenmiş telefon pazarı büyüdü. Ayrıca, tedarik zinciri sorunları, ekonomik zorluklar, teknolojik değişiklikler ve büyük üreticilerin büyük ölçeklerde üretim yapabilme yetenekleri gibi faktörler de firmaların bu pazardan çekilmesinde etkili oldu.

 

ETİKETLER:
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.