enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5340
EURO
36,1622
ALTIN
2.965,70
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
9°C
Bursa
9°C
Az Bulutlu
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Parçalı Bulutlu
14°C
Cuma Hafif Yağmurlu
16°C
Advert

BTS: Ankara-Sivas YHT Hattının 70 Kilometresinde Sinyalizasyon Yok

BTS: Ankara-Sivas YHT Hattının 70 Kilometresinde Sinyalizasyon Yok
28.04.2023 10:17
212
A+
A-

BTS: Ankara-Sivas YHT Hattının 70 Kilometresinde Sinyalizasyon Yok Birleşik Taşımacılık Çalışanları Sendikası (BTS), Ankara-Sivas YHT hattının 70 km’lik bölümünde sinyalizasyon olmadığını ve kaza riski bulunduğunu açıkladı.

BTS: Ankara-Sivas YHT Hattının 70 Kilometresinde Sinyalizasyon Yok

Ankara-Sivas YHT Hattının 70 Kilometresinde Sinyalizasyon 

EKONOMİ – Birleşik Taşımacılık Çalışanları Sendikası (BTS) Ankara-Sivas Yüksek Hızlı Tren hattına ilişkin uyarılarda bulundu.

24 Haziran 2018 seçimleri öncesinde Ankara’da açılan hatta sinyalizasyon olmadığını, bu nedenle 13 Aralık 2018’de 9 kişinin öldüğü, 107 kişinin de yaralandığı bir facia yaşandığına işaret eden BTS Genel Sekreteri İsmail Özdemir, “Sinyalizasyon olsaydı o kaza olmayacaktı. Yine seçim arefesindeyiz. Yine seçim öncesi siyasi şov amacıyla bilimsellikten uzak bir açılış yaptılar. Aynı hata burada da var. Ankara-Kırıkkale arasındaki 70 kilometrelik hat kesiminde sinyalizasyon yok. Karayolu düşünün. Bir kavşakta ışık olmazsa kaotik ortamlar meydana gelir. Bu nedenle risk bulunuyor. Proje bütünlüklü olarak bitirilerek açılmalıydı. Böylece kaza riski olmazdı” dedi.

“Yağış alan aylardayız” diyen Özdemir, “Bir müddet yolcusuz deneme seferi yapılmalıydı. Yeterince deneme seferi olmadı. Bu seferler mutlaka daha fazla yapılmalıydı. Avrupa’da 60’ar kiloluk kum torbalarını koltuklara koyarak, yolun oturması için karşılıklı deneme seferleri yapılıyor. Bu bizde ihmal ediliyor” ifadelerini kullandı.

Kaynak: Halk Tv

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.