enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Karla Karışık Yağmurlu
8°C
Bursa
8°C
Karla Karışık Yağmurlu
Pazartesi Açık
9°C
Salı Parçalı Bulutlu
10°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
12°C
Perşembe Az Bulutlu
15°C
Advert

BAŞKAN EDEBALİ’DEN ÇAĞRI MERKEZİ SÜPRİZİ

BAŞKAN EDEBALİ’DEN ÇAĞRI MERKEZİ SÜPRİZİ
27.07.2018 11:43
522
A+
A-

Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, Çağrı Merkezi’nde vatandaşların aramalarına bizzat cevap vererek gelen talep ve önerileri dinleyerek ilgili birimlere aktardı.

“ALO: YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ BEN. NASIL YARDIMCI OLABİLİRİM?”

Yıldırım’da 365 günün 24 saati ilçe sakinlerine kesintisiz hizmet sağlayarak talepleri yanıtlayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, 129 bin 87’si 2018’de olmak üzere vatandaşlardan gelen toplam 532 bin 774 çağrı cevaplandırırken, 15 bin 329 talep, öneri ve isteği de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yaparak konu ile ilgili bilgilendirme sağladı. Vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını, adres ve kişi bilgilerini alarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiren Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yaparak bilgi aktarımı sağlanıyor. Belediye hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında istek ve şikayeti olan vatandaşların talepleri de ilgili kuruma yönlendirilerek çözüm üretiliyor.

YILDIRIM BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ’NDE VATANDAŞLARIN ARAMALARINA BİZZAT CEVAP VEREN BAŞKAN İSMAİL HAKKI EDEBALİ, İLÇE SAKİNLERİNİN TALEP VE ÖNERİLERİNİ DİNLEYEREK İLGİLİ BİRİMLERE AKTARDI.
ANINDA ÇÖZÜM

 

Yıldırımlılara profesyonel ve kaliteli hizmet sunmak için teknolojinin tüm imkânlarından faydalandıklarını belirten Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek.Vatandaşlarımız, belediyemize sosyal medyadan ve web sayfamız üzerinden de kolaylıkla ulaşabilirler” diye konuştu. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin hizmetleri gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ederek ilgili bildirime yönlendirerek çözüm odaklı çalışmalar gerçekleştiriyor.

YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “İLÇEMİZDE BELEDİYEMİZİN ÇÖZÜM ÜRETEBİLECEĞİ KONULAR HAKKINDA İNSANLARIMIZIN KISA SÜREDE TALEP VE ÖNERİLERİNİ İLETMESİ AMACIYLA OLUŞTURULAN YILDIRIM ÇAĞRI MERKEZİ’MİZDE YILIN HER GÜNÜ 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET VERİYORUZ.”

BAŞKAN EDEBALİ: “AMACIMIZ HİZMETİ VATANDAŞIN AYAĞINA KISA SÜRE İÇERİSİNDE ULAŞTIRABİLMEK.”

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.