enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5197
EURO
36,1843
ALTIN
2.962,97
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
7°C
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

60 Ülkeden İş İnsanı Junioshow Fuarı’na Geliyor

60 Ülkeden İş İnsanı Junioshow Fuarı’na Geliyor
01.07.2019 15:41
290
A+
A-

Bursa Ticaret ve Sanayi Odası, TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. ve Bebe Çocuk Konfeksiyonu Sanayici ve İşadamları Derneği (BEKSİAD) işbirliğinde düzenlenen Junioshow Fuarı, 3 Temmuz Çarşamba günü kapılarını açıyor. Fuarda, BTSO Ticari Safari Projesi ve TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş’nin katkılarıyla yaklaşık 60 ülkeden 1.000’den fazla iş insanı Bursalı firmalarla buluşacak.

Bebe çocuk konfeksiyonu sektöründeki tüm yeniliklerin sergileneceği ve trendleri belirleyecek ürünlerin ziyaretçilerin beğenisine sunulacağı Bursa Uluslararası Bebe, Çocuk Hazır Giyim & Çocuk İhtiyaçları Fuarı (Junioshow), ziyaretçileriyle buluşuyor. Fuarda, özel dekor stantlarda sonbahar-kış konsepti ürünleri görücüye çıkacak. BTSO’nun Ticaret Bakanlığı destekleriyle bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörüne yönelik yürüttüğü UR-GE projelerinin katkısıyla düzenlenen Junioshow, bu yıl da hem sektöre hem de kent ve ülke ekonomisine katma değer sağlayacak.

“JUNIOSHOW SEKTÖRÜN İHRACATÇI KİMLİĞİNE GÜÇ KATACAK”

BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, Junioshow heyecanının bu yıl ikinci kez yaşanacağını söyledi. Ocak ayında düzenlenen Junioshow Fuarı’nda birçok alanda rekora imza atıldığını hatırlatan Başkan Burkay, “Bursa’nın sektördeki üretim ve tasarım kalitesini uluslararası arenaya tanıttığı Junioshow Fuarımız, Ocak ayında katılımcı sayısı, yabancı ziyaretçi sayısı ve toplam ziyaretçi sayısı gibi alanlarda kendi rekorunu kırmayı başardı. Oluşturduğu ticari fırsatlarla firmalarımıza yeni iş bağlantılarının yolunu açan fuarımız, firmaların ihracatçı kimliğine güç kattı.” dedi.

ALIM HEYETİ ORGANİZASYONU

Junioshow’un uluslararası fuar takviminde yer aldığını ve global sektör profesyonellerince de ilgiyle takip edildiğini kaydeden Başkan Burkay, fuarda 150 firmanın stant açacağını söyledi. Bebe çocuk konfeksiyonu sektöründe Türkiye’nin üretim üssü Bursa’da Junioshow Fuarı heyecanının bu yıl ikinci kez başladığını dile getiren Başkan Burkay, “BTSO olarak her fuarda olduğu gibi Temmuz ayındaki fuar kapsamında da düzenleyeceğimiz alım heyeti organizasyonu ile fuara katılan firmalarımızı yabancı alıcılarla aynı masada buluşturacağız. Ticari Safari ve UR-GE projeleri kapsamında gerçekleştirilecek alım heyeti organizasyonu ile 60 ülkeden 1.000’den fazla yabancı alıcı üyelerimizle bir araya gelecek. Değerli destekleri dolayısıyla Ticaret Bakanlığımıza, stratejik ortağımız TÜYAP Bursa ve BEKSİAD’a teşekkürlerimi sunuyor; Junioshow Fuarımızın sektörümüz, kentimiz ve ülkemiz adına hayırlı olmasını temenni ediyorum.” diye konuştu.

4 SALONDA 150 FİRMA STANT AÇACAK

Yerli ve yabancı bebe-çocuk konfeksiyonu sektörünü bir araya getiren fuarı değerlendiren TÜYAP Bursa Fuarcılık A.Ş. Genel Müdürü İlhan Ersözlü, “Ocak ayındaki fuarın ardından bebe çocuk konfeksiyonu sektörü bu yıl ikinci kez bir araya geliyor. Junioshow, kalite odaklı üretimi tasarımla birleştirerek 0–12 yaş arası bebe çocuk ‘sonbahar–kış’ modasına öncülük etmeye devam ediyor. Hazır giyim sektörünün üretim, rekabet ve ihracatına katma değer sağlaması hedeflenen fuar, geçtiğimiz yıla göre katılımcı firma sayısında ve sergileme alanında yüzde 35 büyüme oranı yakaladı. 150 firma ve firma temsilciliğinin katılacağı fuar, özel dekor stantların yer aldığı 4 ayrı salon ve fuaye alanından oluşurken; 20 bin metrekarelik kapalı alanda hazırlandı.” şeklinde konuştu.

Ersözlü, “Junioshow, Bursalı önemli üreticilerin belirlediği tekstil modasını sektör profesyonelleri ile bu yıl ikinci defa global bir platformda buluşturuyor. Fuarda oluşacak iş bağlantıları sektörün ihracatçı kimliğine güç katacak. Fuar aynı zamanda katılımcı firmaların Ar-Ge çalışmalarını artırmaya, kalite odaklı üretim anlayışlarını tasarım ve teknolojiye yapacakları yatırımlarla geliştirmeye teşvik ediyor. ” dedi.

ALIM HEYETİNE BTSO EV SAHİPLİĞİ YAPACAK

Fuar kapsamında 3-4 Temmuz tarihlerinde BTSO Ana Hizmet Binası’nda B2B organizasyonu düzenlenecek. Fuar için Bursa’ya gelen yabancı misafirler ayrıca BUTEKOM ve BUTGEM ile Vişne Caddesi’nde bulunan firmaları ziyaret edecek.

50’DEN FAZLA ÜLKEDEN İŞ İNSANI GELİYOR

Yalnızca toptan satışın yapılacağı bir platform olan fuarı; TÜYAP yurt dışı ofislerinin çalışmaları ve BTSO’nun Ticaret Bakanlığı destekleriyle yürüttüğü UR-GE projeleri kapsamında; Almanya, Azerbaycan, Beyaz Rusya, Birleşik Arap Emirlikleri, Bosna Hersek, Cezayir, Çek Cumhuriyeti, Fas, Güney Afrika, Gürcistan, Hırvatistan, Hindistan, Filistin, Irak, İngiltere, İran, İsrail, İspanya, Kazakistan, Katar, Kazakistan, Kırgızistan, Kosova, Kuveyt, Libya, Litvanya, Lübnan, Makedonya, Mısır, Moldova, Özbekistan, Pakistan, Polonya, Romanya, Rusya, Sırbistan, Slovakya,  Sudan, Suriye, Suudi Arabistan, Tacikistan, Tataristan, Tunus, Ukrayna, Umman, Ürdün ve Yunanistan’dan 1000’in üzerinde iş insanı ziyaret edecek. Yurt içinden ise İstanbul, Gaziantep, İzmir, Ankara ve Denizli başta olmak üzere 40’tan fazla şehirden gelecek sektör temsilcisi fuarda firmalarla iş birliği görüşmesi yapacak.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.