E-Ticaret Devi Hepsiburada, Premium Hizmetinin 2. Yıldönümünü İndirimlerle Kutluyor
E-ticaret devi Hepsiburada, Premium hizmetinin 2. yılını, 16-22 Temmuz tarihleri arasında gerçekleşecek “Büyük Premium İndirimleri” ile coşkuyla kutlayacak.
İstanbul’da düzenlenen basın toplantısında konuşan Hepsiburada Pazarlama Grup Direktörü Görkem Dereli, Hepsiburada Premium’un 2 yıl gibi kısa bir sürede etkileyici bir şekilde büyüdüğünü vurguladı. Hizmet, şu ana kadar 2,6 milyon mutlu kullanıcıya ulaştı.
Görkem Dereli, Hepsiburada Premium’un kullanıcılarına sunduğu ayrıcalıkların kapsamlı yelpazesine değindi. Bu ayrıcalıklar arasında ücretsiz kargo hizmeti, hediye BluTV üyeliği, akaryakıt puanları ve randevulu teslimat hizmeti gibi avantajlar bulunuyor. En önemlisi de yüz milyonlarca Hepsipara kazandırarak alışverişlerde ek indirimler sağlanması kullanıcıların bütçelerine doğrudan katkı sağlıyor.
Premium Üyelerine Müthiş Tasarruf
Dereli, “Üyelerimize sunduğumuz avantajlar ve özel indirimler, günlük yaşamlarına değer katıyor. Alışveriş deneyimlerini daha ayrıcalıklı ve eğlenceli hale getirmek bizim için çok önemli” dedi.
Şirketin açıklamasına göre, Hepsiburada Premium üyeleri ayda ortalama 4 çevrimiçi sipariş vererek yılda 10.020 TL tasarruf sağlayabiliyor. Premium üyeler, 4 kargo hizmetinden 180 TL değerinde tasarruf sağlarken, kapıda iade ve randevulu teslimat hizmeti için de 50 TL’lik bir indirimden yararlanabiliyor.
Süpermarket Alışverişi Baş Tacı
Premium üyelerin en çok alışveriş yaptığı kategoriler arasında süpermarket, züccaciye, sağlık-güzellik, ev tekstili ve kırtasiye yer alıyor. Süpermarket kategorisinde en çok satılan ürünler ise yüzey temizleme mendili, fındık kreması, soda ve tuvalet kağıdı oldu.
Hepsiburada’nın “Büyük Premium İndirimleri” bugün başlıyor. Premium üyeler, bu özel fırsatlardan hemen yararlanabilir ve indirimli alışverişin keyfini çıkarabilirler.