Çözüm odaklı belediyecilik hizmetleriyle vatandaş memnuniyetini ön planda tutan Yıldırım Belediyesi, vatandaşların talep ve önerilerini anında yanıtlayan Çağrı Merkezi ile 2018 yılının ilk 5 ayında da kesintisiz hizmet sağlamayı sürdürüyor.
YILDIRIM BELEDİYESİ, 7 GÜN 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET VEREN ÇAĞRI MERKEZİ İLE VATANDAŞLARIN TALEP VE ÖNERİLERİNE ANINDA CEVAP VERİYOR.
Yıldırım’da çözümün adresi olan ‘444 16 02’ numaralı Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, 365 günün 24 saati ilçe sakinlerine kesintisiz hizmet sağlayarak taleplerini yanıtlamaya devam ediyor. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, vatandaşların istek, öneri ve sorunlarını, adres ve kişi bilgilerini alarak ilgili müdürlüklere elektronik ortamda yönlendiriyor. Yönlendirilmesi yapılan talep ile ilgili en kısa sürede vatandaşlara geri bildirim yapılarak, bilgi aktarımı sağlanıyor. Belediye hizmetleri hakkında yapılan bilgilendirmelerin yanı sıra diğer resmi kurumlar hakkında istek ve şikayeti olan vatandaşların talepleri de ilgili kuruma yönlendirilerek çözüm üretiliyor. 2018 yılının ilk 5 ayında vatandaşlardan gelen 66 bin 419 çağrıyı cevaplayan Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, görüşmeleri kayıt altına alarak gerekli işlemleri kısa sürede tamamlayıp vatandaşlara talepleri hakkında bilgilendirmede bulundu. Ayrıca bu süre içerisinde yazılı olarak alınan 3 bin 234 talep, öneri ve istek de, ilgili müdürlüklere bildirildikten sonra işlemler hakkında vatandaşlara geri bildirim yapılarak konu ile ilgili bilgilendirme sağlandı.
YILDIRIM BELEDİYESİ ÇAĞRI MERKEZİ, 2018 YILININ İLK 5 AYINDA 66 BİN 419 ÇAĞRIYA YANIT VERİRKEN, VATANDAŞLARDAN GELEN 3 BİN 234 TALEBİ DİLEKÇEYE ÇEVİREREK İLGİLİ BİRİMLERE AKTARDI.
ÇÖZÜMÜN MERKEZİ
Belediyecilik hizmetlerinde önceliğin Yıldırımlıların memnuniyetini ve mutluluğu olduğunu dile getiren Yıldırım Belediye Başkanı İsmail Hakkı Edebali, “İlçemizde belediyemizin çözüm üretebileceği konular hakkında insanlarımızın kısa sürede talep ve önerilerini iletmesi amacıyla oluşturulan Yıldırım Çağrı Merkezi’mizde yılın her günü 24 saati kesintisiz hizmet veriyoruz. Vatandaşlarımız, belediyemizin rutin hizmetlerinin yanında kültürel, sanatsal, sportif ve sosyal tüm faaliyetlerimiz hakkında bilgi alabileceği gibi, kendi öneri ve taleplerini diledikleri an çağrı merkezimize iletebilirler. Amacımız hizmeti vatandaşın ayağına kısa süre içerisinde ulaştırabilmek” diye konuştu. Yıldırım Belediyesi Çağrı Merkezi, temizlik, asfalt bakım ve onarımı, gürültü kirliliği, vergi borcu sorgulama, rayiç bedeli, sokak hayvanları ve cenaze defin hizmetleri gibi konularda vatandaşların istek ve taleplerini kayıt ederek ilgili bildirime yönlendirerek çözüm odaklı çalışmalar gerçekleştiriyor.
YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI İSMAİL HAKKI EDEBALİ: “VATANDAŞLARIMIZ, BELEDİYEMİZİN RUTİN HİZMETLERİNİN YANINDA KÜLTÜREL, SANATSAL, SPORTİF VE SOSYAL TÜM FAALİYETLERİMİZ HAKKINDA BİLGİ ALABİLECEĞİ GİBİ, KENDİ ÖNERİ VE TALEPLERİNİ DİLEDİKLERİ AN ÇAĞRI MERKEZİMİZE İLETEBİLİRLER.”
BAŞKAN EDEBALİ: “YILDIRIM ÇAĞRI MERKEZİ’MİZDE YILIN HER GÜNÜ 24 SAAT KESİNTİSİZ HİZMET VERİYORUZ.”