enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Advert

Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi

Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi
09.01.2024 12:06
28
A+
A-

Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi Turkcell-Superonline kullanıcılarının bilgisi dahilinde olmadan Game+ Premium (Oyun) Paketi’ni birçok kullanıcının faturasına yansıttı. Firmanın müşteri hizmetlerinden yapılan açıklamada ise arayan bayinin satış oyunu olabileceği belirtiliyor.

Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi

Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi

EKONOMİ – Turkcell abonesini ‘oyun’a getirdi Önde gelen internet hizmet sağlayıcılarından Turkcell-Superonline kullanıcıları şikayet siteleri üzerinden faturalarına kullanmadıkları hizmetlerin yansıtıldığını belirten mesajlar yayınladı.

Superonline’ın bulut tabanlı olarak sunduğu oyun stream hizmeti olan Game+ aboneliğini kullanıcılara onların haberi olmadan abone yaptığı ve faturalarına yansıttığı iddiaları gündeme geldi.

Doğrudan bulut üzerinden gerçek zamanlı oyun deneyimi sunan bu hizmet için bazı Turkcell-Superonline kullanıcıların faturalarına kendilerine bilgi verilmeksizin, 120 TL ila 190 TL arasında fiyatlar yansıtıldığı vurgulandı. Habertürk’ten Cem Özenen’in haberine göre, durumdan şikayetçi olan kullanıcılar sosyal medya hesapları üzerinden ve şikayet sitelerinden Superonline’a yazarak şikayette bulundular.

Firmanın site üzerinde yaptığı açıklama ise,

“Değerli Müşterimiz, Müşteri hizmetlerimize ilettiğiniz talebinizi takip ediyoruz. Sonuçlandığında ekiplerimiz tarafından bilgi verilecektir. Her türlü bilgi ve yardım talebiniz için Turkcell uygulamasını kullanabilirsiniz” şeklinde oldu.

“Ücret iadesi yapılacak”

Sosyal medyada gündem olan konu ve haberler sonrasında Turkcell Superonline tarafından yeni bir açıklama daha yapıldı.

Firmanın şikayet sitesi üzerinden kullanıcılara duyurduğu açıklamada, “Bazı Turkcell Superonline abonelerinin bilgileri dışında faturalarına ‘Game+ Premium Paket’ bedeli yansıtıldığı yönündeki şikâyetler Şirketimizin ilgili birimleri tarafından ivedilikle değerlendirmeye alınarak incelenmiştir. Bazı bayilerde yapılan işlemler kaynaklı şikayetlerin, ücret iade yoluyla en kısa sürede giderileceğini ve ileride benzer sorun yaşanmaması için gerekli tedbirlerin alındığını bilginize sunarız” ifadeleri kullanıldı.

Bayiler satış kotalarını doldurmak için oyuna getirdi

Bir kullanıcının telefon ile şirketi arayarak bu hizmetleri iptal etme isteği üzerine müşteri hizmetlerinden verilen yanıt ise bu hizmetin bir cayma bedeli olduğu ve bunun yansıtılması gerektiği yönünde oldu. Ancak telefon kayıtları esnasında kendisine arayan bayi tarafından bu hizmetin ücretlendirileceği belirtilmemiş ise, bu bedelin bayiye yansıtılacağı ve kayıtların incelenmesi için 24 saat süre istendiği de bildirildi. Yani Superonline, bu durumun kullanıcıları arayan bayilerin satış kotalarını doldurmak için oyuna getirerek yapmış olabileceğini kabul etti.

Kaynak: Borsa Gündem

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.