Türk şirketi, Fas’la anlaşma yaptı, 100 mağaza açacak.. 2014 yılında ilk mağazasını İstanbul’da açan yerli kahve markası Espressolab, yurt içi ve yurt dışında proaktif büyüme stratejisi kapsamında genişlemesini sürdürüyor.
73 mağazasıyla Türkiye’nin en büyük kahve zincirlerinden Espressolab, Batı ve Kuzey Afrika’nın en büyük şirketler grubu; petrol, gaz, telekomünikasyon, turizm, oteller ve emlak sektörlerinde faaliyet gösteren AKWA GROUP ile geçtiğimiz günlerde büyük bir işbirliğine imza attı. Anlaşmaya göre başta Cezayir, Tunus ve Fas olmak üzere Batı ve Kuzey Afrika ülkelerinde 10 yıl içerisinde 100 Espressolab mağazası açılacak.
Anlaşma ile beraber ilk mağazasını Kazablanka’da açmaya hazırlanan Espressolab proaktif büyüme stratejisini “iyi kahveyi, kahve tutkunları ile buluşturma mottosu” ile sürdürmeye devam ediyor.
“Fas’ta anlaşma yaptık, 10 yıl içinde 100 mağaza açacağız”
Espressolab’in kurucusu ve Kocadağ Grup Yönetim Kurulu Üyesi Esat Kocadağ anlaşma ile ilgili bilgi verdi.
‘’Yurt dışında bayrağımızı daha çok lokasyonda dalgalandırmak istiyoruz. Mısır’da 7 mağazamız bulunuyor ve o bölgede Espressolab’in büyük bir hayran kitlesi mevcut. Bu nedenle Batı ve Kuzey Afrika ülkeleri uzun zamandır pazar araştırmaları yaptığımız bölgelerdi. Bölgenin en güçlü şirketler grubu olan AKWA GROUP ile 10 yılda 100 mağazalık büyük bir işbirliği yaptık. Anlaşma ile başta Fas olmak üzere ; Cezayir, Libya ve Tunus gibi ülkelerde mağazalarımızı açarak iyi kahveyi daha çok insana ulaştırma mottomuzu gerçekleştirmek istiyoruz.’’ dedi.
İmzaların atılması için; Fas’ta bulunan Espressolab Genel Müdürü Sayit Şahin ise markanın kuruluş aşamasından beri ortaya koyduğu global hedefler ve stratejilerin meyvelerini vermeye başladığını, gerçekleştirilen anlaşma ile milli bir markanın dünyada herkesin ismini bildiği global bir marka olma yolunda önemli bir adım olduğunu belirtti.