SOCAR Türkiye’nin gençleri geleceğe hazırlayan programına, Stevie Awards’tan 2 ödül birden. SOCAR Türkiye’nin çalışanlarının çocuklarına kariyer yolculuklarında katkı sağlamak hedefiyle başlattığı ‘Yeni Jenerasyon Gelişim Programı’, Stevie International Business Awards’tan 2 ayrı ödül kazandı. Türkiye’de bir ilk olan program ‘Eğitim’ kategorisinde altın, ‘Çalışan Bağlılığı’ kategorisinde ise gümüş ödülün sahibi oldu.
SOCAR Türkiye’nin gençleri geleceğe hazırlayan programına, Stevie Awards’tan 2 ödül birden. Türkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR;
Türkiye’nin çalışanlarının çocuklarını geleceğe hazırlamak hedefiyle başlattığı;
Yeni Jenerasyon Gelişim Programı, dünyanın en prestijli iş ödülleri arasında yer alan Stevie International Business Awards jürisi tarafından
‘Eğitim’ kategorisindeki altın, ‘Çalışan Bağlılığı’ kategorisinde gümüş ödüle layık gördü. Ödüller, 1 Aralık’ta yapılacak tören ile sahiplerine teslim edilecek.
‘ÇIKIŞ NOKTAMIZ GENÇLERİ GELECEĞE HAZIRLAMAK’
Yeni Jenerasyon Gelişim Programı’nda çıkış noktalarının gençleri geleceğe hazırlamak olduğunu dile getiren SOCAR Türkiye İnsan Kaynakları Başkanı Sibel Uğur,
“Gelecek nesillere katkı sağlama hedefiyle başlattığımız projemizin;
Stevie Awards gibi uluslararası bir organizasyon tarafından 2 ödüle layık görülmesinden büyük bir mutluluk ve gurur duyuyoruz.
Bu ödüllerin eğitim ve çalışan bağlılığı gibi bizim en çok değer verdiğimiz kategorilerden gelmesi bizim için çok önemli. Türkiye’de bir ilk olma özelliği taşıyan projemizde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarıma ve gençlerimize teşekkür ederim” dedi.
‘HİÇ DUYULMAMIŞ HARİKA BİR PROGRAM’
Uluslararası standartlarda başarılı kuruluşları, proje ve çalışmaları ödüllendiren The Stevie Awards’ın altın ve gümüş ödül verdiği Yeni Jenerasyon Gelişim Programı, jüri üyelerinden de büyük övgü aldı.
“Sadece mevcut işvereni geliştirmekle kalmayıp, aynı zamanda gelecekte kariyerlerini iyileştirmek için çocukların gelişimine yardımcı olma konusunda çok güçlü ve olumlu, hiç duyulmamış harika bir program” değerlendirmelerinde bulundu.
Jüri üyelerinin ‘yılın eğitim kampanyası’ olarak değerlendirdiği Yeni Jenerasyon Gelişim Programı kapsamında SOCAR Türkiye ve grup şirketlerindeki çalışanların lise ve üniversite öğrencisi çocuklarına yönelik 6 haftaya yayılan bir gelişim programı düzenlendi.
İstanbul, İzmir, Bursa ve Kayseri’de açılan özel sınıflarda verilen eğitimlerle toplam 120 öğrenciye ulaşıldı.
Türkiye’de bir ilk olma özelliğine sahip olan Yeni Jenerasyon Gelişim Programı’ndan mezun olan gençler, farklarını pandemi sürecinde ortaya koydu ve SOCAR Türkiye çalışanlarının farklı yaş grubundaki çocukları için sanal ortamda yaratıcı aktiviteler gerçekleştirdi.
Hikaye anlatımı, oyun atölyesi, İngilizce konuşma, gitar kursu ve 3 boyutlu printer ile üretim gibi farklı konularda mayıs ve haziran ayları boyunca devam eden online aktivitelerden toplam 660 çocuk yararlandı. Yeni Jenerasyon Gelişim Programı’nın önümüzdeki dönemde de devam etmesi planlanıyor.