Esprili bir iş insanıyla karşı karşıyayız… SERTAÇ KARAALP
Soru geliyor, iki saniye içinde yanıtı toparlıyor ve mutlaka gülümseterek anlatıyor… İşine aşık, ‘güven’ veriyor…
Firmanın kuruluşundan bugüne dek geçen süreyi didik didik ettik. Alpiş İnşaat, 2004 yılında Sertaç, Selim ve Kerim Karaalp kardeşlerin ortaklığında, inşaat ve taahhüt işleri yapmak üzere Bursa’da kurulmuş…Kuruldukları andan itibaren güvenli ve titiz çalışmaları, her projeyi zamanında bitirmeleri, uzman kadrolarla devam etmeleri, müşteri odaklı kalite anlayışını yerleştirmeleriyle tanınmışlar.
Sertaç Karaalp’e sorduğumuz sorulardan birinin yanıtı ilginçti; “Bursa’da marka olmuş bir inşaat şirketi yok. Hedefimiz bu alanda ilk olmak. Her projeyi zamanında hatta erken teslim ederiz. Müşteri memnuniyetinde birinci sıradayız. Asla yap-sat’çı olmadık, olmayacağız. Kentsel dönüşüme de girmedik.”
Kentsel dönüşümde büyük hatalar yapıldığını dinledik hep beraber. “Olmayacak duaya amin diyenler” olduğunu, hatta bir şirketin çok yakında batması halinde sektörün büyük darbe yiyeceğini de dile getirdi Karaalp… Adını vermedi ancak “Yakında duyarsınız” demekle yetindi… Bakıp göreceğiz…
Karaalp; Büyük proje için hazırlıklar devam ediyor… 1.5 milyar liralık yatırım ön görülüyor… 3 bin daire olacak, termal su kullanılan hastane de var projede… Temeli 2019 yılı mayıs ayı içinde atılacak…
Bugüne kadar 3000 üzeri daire ve işyeri yapmak kolay iş değil… Yeni projeleri ile birlikte dünya çapında tanınacaklarına eminim…
Fatura kesmedikleri hiçbir teklifi kabul etmeyen, günahtan korkan, içlerine sinmeyen hiçbir projeye imza atmayan bir grupla karşı karşıyayız.
Arap müşterilerle araları çok iyi… Yılda 1-2 ay tatile gelen Kuveytli, Suudi Arabistanlı, Ürdünlü, BAE’li, Dubaili ya da Katarlı müşterilerden memnunlar… Yıl boyunca tüm giderlere katılan bu tip müşterilerin evlerini döşemek, yemek, giyinmek ve tüm alışverişleri için ayda ortalama 50 bin dolar harcadıklarını da öğreniyoruz… Bursa ekonomisine büyük katkı…
Bursa’nın geleceğinde Alpiş olacak. Akıllı evler üretmeye devam edecekler, doğayı koruyacaklar ve kent merkezine odaklanacaklar… Tanınmış marka olmaları çok uzak değil…