DOLAR
33,9762
EURO
37,6709
ALTIN
2.725,36
BIST
9.771,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
26°C
Bursa
26°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Hafif Yağmurlu
29°C
Pazartesi Çok Bulutlu
30°C
Salı Hafif Yağmurlu
29°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
30°C
Advert
Advert

Reyting Sonuçları Açıklandı: 11 Temmuz’da En Çok Ne İzlendi?

Reyting Sonuçları Açıklandı: 11 Temmuz’da En Çok Ne İzlendi?
Advert
12.07.2024 11:07
74
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Televizyon Reytinglerinde MasterChef Türkiye Başı Çekti

Televizyon reyting sonuçları, medya sektörünün ve izleyicilerin yakın takibinde. Güncel reyting sonuçlarına göre, diziler, bilgi yarışmaları ve yarışma programları televizyon izleyicilerinin öncelikli tercihleri arasında yer alıyor. Haber bültenleri de halkın gündemini meşgul eden önemli programlar arasında.

Her sabah bir önceki güne ait reyting sonuçları açıklanarak televizyon izleyicilerinin tercihleri mercek altına alınıyor. 11 Temmuz tarihine ait reyting sonuçlarında, MasterChef Türkiye adlı yarışma programı total, AB ve ABC kategorilerinde birinci sırada yer alarak büyük ilgi gördüğü ortaya çıktı.

Total reyting sıralamasında, MasterChef Türkiye’yi sırasıyla Now Ana Haber ve Alan programları takip etti. AB reyting sıralamasında ise Alan programı, MasterChef Türkiye ve Now Ana Haber programlarının ardından ikinci sırada yer aldı. ABC reyting sıralamasında ise Now Ana Haber programı, MasterChef Türkiye ve Alan programlarının ardından üçüncü sırada konumlandı.

Televizyon reytingleri, izleyicilerin tercihlerini ve medya kuruluşlarının performanslarını değerlendirmede önemli bir ölçüt olarak kullanılıyor. Bu bilgiler, televizyon kanallarının programlama stratejilerini belirlemelerine ve izleyicilerin taleplerine göre içerik üretmelerine yardımcı oluyor.

Advert
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.