enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5029
EURO
36,1862
ALTIN
2.985,50
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Parçalı Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Parçalı Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Kar Yağışlı
6°C
Pazar Az Bulutlu
7°C
Pazartesi Açık
8°C
Advert

Matadorların tercihi Türk kıyafetleri oldu

Matadorların tercihi Türk kıyafetleri oldu
16.04.2019 11:10
326
A+
A-

Matadorların tercihi Türk kıyafetleri oldu. Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği 2018 yılında yüzde 7’lik artışla 1 milyar 365 milyon dolarlık ihracat yaparken, İspanya’ya yüzde 29 artışla 308 milyon dolarlık konfeksiyon ihracatı gerçekleştirdi. İspanya, Ege Bölgesi’nden yapılan konfeksiyon ihracatında zirveye çıkarken Almanya ve İngiltere matadorları takip etti.

Ege İhracatçı Birlikleri’nde düzenlenen Ege Hazırgiyim ve Konfeksiyon İhracatçıları Birliği (EHKİB) 2018 yılı olağan mali genel kurul toplantısında konuşan EHKİB Yönetim Kurulu Başkanı Burak Sertbaş, 2018 yılında düzenledikleri yurtdışı tanıtım etkinliklerine 102 firmanın katıldığını anlattı. Sertbaş; “Türkiye’nin hazırgiyim ihracatı 2018 yılında yüzde 3 artış göstermişken, EHKİB’in ihracatı yüzde 7 artış gösterdi. Bu başarıda yurtdışı organizasyonlarımızın payı büyük oldu” şeklinde konuştu.

Paris’te düzenlenen PV Manufacturing Fuarı’na Şubat ve Eylül aylarında 2 defa Türkiye Milli Katılım Organizasyonu yaptıklarını anlatan Sertbaş, 2018 yılında yaptıkları yurtdışı etkinliklerini şöyle özetledi; “Eylül ayında Munich Fabric Start fuarına İnfo stand ile katılım sağladık. Ekim ayı içerisinde önemli ihraç pazarlarımız arasında yer alan Hollanda’nın Amsterdam şehrine yönelik bir organizasyon gerçekleştirdik. 20 konfeksiyon firmamızın katılımıyla bir sektörel ticaret heyeti düzenleyerek ikili görüşmeler organize ettik. UR-GE projemiz kapsamında hedef pazarlarımızdan biri olan Danimarka’ya yönelik faaliyetler dizisi kurguladık. Öncelikle Ağustos ayında Kopenhag’da düzenlenen hazır giyim marka fuarları olan CIFF ve Revolver’ı ziyaret ettik. Kasım ayında ise Kopenhag ve Ikast şehirlerinde ikili görüşme organizasyonu düzenleyerek firmalarımızın Danimarkalı alıcılar ile buluşmasını sağladık.”

EHKİB’in 2019 yılında planladığı tanıtım faaliyetleri hakkında da bilgi veren Sertbaş, “En yakın aktivitemiz 21 Mayıs tarihinde URGE projemizin katılımcılarına yönelik İsveç B2B etkinliği olacak. En önemli pazarlarımızdan Almanya’ya yönelik en önemli sektörel organizasyonlardan biri olan Munich Fabric Start Fuarı’nda bir manufacturing bölümü olacak ve milli katılım organizatörü birliğimiz olacak. 10 firma ile bu fuara katılacağız. Sektörün en büyük fuarı ve buluşma noktası olan Premiere Vision Fuarı’nda milli katılım organizasyonunu 2019 yılında da gerçekleştireceğiz. Geçen yıl olduğu gibi bu sene de Hollanda Sektörel Ticaret Heyeti’ni Turkish Fashion Break Amsterdam ismiyle gerçekleştireceğiz. Premier Vision İstanbul Fuarı’na üyelerimizin avantajlı bir şekilde katılmasını sağlayacağız” dedi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.