EKONOMİ – Lizay Pırlanta kalitesi ve güvencesi ile en şık pırlantalara, sigortalı gönderim farklı ile sahip olun derken, her anınıza Değer Katan Bu Benzersiz Mücevherlerle Aşkınızın Güzelliğini Sergileyin, Ücretsiz Kargo, Ürün Sertifikası, Güvenli Alışveriş, Özel Şık Paket, Güvenli Alışveriş, Özel Şık Paket, En Sevilen Bagetler, En Trend Küpeler mottosu ile satış yapan Lizay Pırlanta, Bakırköy Capacity AVM mağazasından bir kolye ve iki küpe seti almıştım. 1 ay sonra küpenin birini kaybettik ve bir adet küpe ücreti karşılığında satın almak istedik. Mağazaya gidip görüştük ve herhangi bir şekilde geri dönüş alamadık.
12/10/2023 tarihinde 12.5 gram 14 ayar altın kolyeyi Lizay 500 evler şubesi bana 19750 TL’ye sattılar. Aynı ürünün piyasa değerinin 14000-15000 TL olduğunu öğrendim dünyam başıma yıkıldı. Resmen 5000 TL kadar fazla para ödedim. Ve babaannemden yadigar kalan yüzüğü verdim 5000 TL’ye aldılar ama şu an onun da değerinin daha altından alındığına eminim. Ertesi gün götürüp iade istediğimde iade olmadığını söylediler. 14000 TL den geri satın alabileceklerini söylediler. 5500 TL işçilik parasıymış. Mağdurum, resmen serbest piyasa adı altında insanları mağdur ediyorlar. Ve ertesi gün gittiğimde çalışanların tavırları aşırı kaba ve saygısızdı. Satış yaparken gülen yüzlerinin hakkımı aradığımda bu kadar değişmesini kimse beklemezdi. Fatura talep ettiğimde ise bana sadece kaşelerinin basılı olduğu mağaza kartlarını verdiler. Israrcı olduğumda mail adresimi aldılar ama tarafıma hala fatura göndermediler. Hukuka aykırı satış yapıyorlar. İade olmasını talep ediyorum. Lizay tam bir pişmanlıktır.
15.10.2023 tarihinde Samsun Piazza Avm ®’de bulunan mağazanıza gittim. Daha önce eşimin hediye aldığı tektaş ve tamtur yüzüğü verip tek bir alyans almak istedim. Öncelikle hanım efendi güler yüz ile karşıladı. Yüzükleri bozulduğunda ne kadar tutacağını sordum ve tüm tavır değişti. Mükemmel bilgisiz. Kendisine yardımcı olmak adına yanına bir bey geldi. İşlemi öğretirken sorduğum sorulara asla yüzüme bakmadan üstten bir tavır ile konuştu.
Yüzükleri bozdurmak için alan kişi yani eşiniz gelsin dediler ve tabiri caizse defol git tavrı ile beni gönderdiler. Yardımcı olmak yok hoşçakalın iyi günler yok. Ben bu tavrı gördüğümde değişim demedim deseydim tüm güler yüzlerini göreceğime emindim. Altın alan bir çift vardı benim ile aynı saatlerde gelen 3 kisi beni defedip kendileri ile ilgilenmeye başladı. Yüzükleri zararına başka kuyumcuya bozdururum yeni yüzük başka yerden alırım asla yanınızdan ben ve çevrem geçmez. Ayrıca mağazadaki kişilere ufak bir uyarı olsun paranın kimde olacağını bilemezsiniz.
TS2006128 numaralı siparişimi internet üzerinden verdikten sonra müşteri hizmetleriyle iptal ettim ama 4 aya yakın olmasına rağmen banka kartıma iade olmadı sürekli aradığımda müşteri temsilcisi genel merkeze orası da müşteri hizmetlerine yönlendiriyor. Parayı iade etmiyorlar.
Dün aldığım ürün bugün koptu. Daha dün geldi ve bir yere çarpmadım ya da düşürmedim. Bir anda koptu. Kargom 10 gün sonra geldi. Zaten bir de hiç sağlam değil. Bu fiyatta bir ürün nasıl bu kadar kalitesiz yapılabiliyor aklım almıyor. Bir an evvel dönüş yapılıp sorunun çözülmesini istiyorum.