enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5424
EURO
36,0063
ALTIN
3.006,41
BIST
9.549,89
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Kar Yağışlı
7°C
Bursa
7°C
Hafif Kar Yağışlı
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Parçalı Bulutlu
9°C
Salı Az Bulutlu
11°C
Çarşamba Parçalı Bulutlu
13°C
Advert

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!
26.06.2024 23:58
31
A+
A-

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi! Şirket CEO’su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu’nun sosyal medyada bir kullanıcının yaptığı “küflü çikolata” paylaşımına verdiği yanıtla gündeme gelen Patiswiss markası, yeni bir hamle yaptı. İmaj düzeltme çabasında olan marka büyük indirimler yaparak müşterilerini geri kazanmaya çalışıyor.

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj

EKONOMİ – Patiswiss markasının CEO’su Tunaoğlu, Linkedin’den bir müşterinin Patiswiss olduğunu iddia ettiği küflü çikolata paylaşımının ardından tepki çeken birçok paylaşımda bulunmuş, tüketiciye verdiği cevaplarda dilbilgisi üzerinden eleştirilen Tunaoğlu, okuduğu kitapların videosunu paylaşmıştı.

Son olarak Tunaoğlu sosyal medya hesabından özür metni yayınlayarak şirketin “yönetim kurulu başkanlığı”ndan istifa ettiğini açıkladı. Patiswiss’in yeni CEO’su da istifa eden Tunaoğlu’nun eşi olmuştu.

İNDİRİM STRATEJİSİ

Marka değerini düşüren olayların ardında birçok tüketicinin eli raflarda Patiswiss’e gitmedi. Marka yeni bir imaj hamlesi yaptı.

Büyük indirimler yaparak müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışan marka, çeşitli ürünlerinde dikkat çekici indirimler yaparak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.