DOLAR
33,9762
EURO
37,6709
ALTIN
2.725,36
BIST
9.771,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
25°C
Bursa
25°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Hafif Yağmurlu
29°C
Pazartesi Çok Bulutlu
30°C
Salı Hafif Yağmurlu
29°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
29°C
Advert
Advert

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!
Advert
26.06.2024 23:58
28
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi! Şirket CEO’su Elif Aslı Yıldız Tunaoğlu’nun sosyal medyada bir kullanıcının yaptığı “küflü çikolata” paylaşımına verdiği yanıtla gündeme gelen Patiswiss markası, yeni bir hamle yaptı. İmaj düzeltme çabasında olan marka büyük indirimler yaparak müşterilerini geri kazanmaya çalışıyor.

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj Hamlesi!

Küflü Çikolata Krizinden Sonra Patiswiss’den İmaj

EKONOMİ – Patiswiss markasının CEO’su Tunaoğlu, Linkedin’den bir müşterinin Patiswiss olduğunu iddia ettiği küflü çikolata paylaşımının ardından tepki çeken birçok paylaşımda bulunmuş, tüketiciye verdiği cevaplarda dilbilgisi üzerinden eleştirilen Tunaoğlu, okuduğu kitapların videosunu paylaşmıştı. Son olarak Tunaoğlu sosyal medya hesabından özür metni yayınlayarak şirketin “yönetim kurulu başkanlığı”ndan istifa ettiğini açıkladı. Patiswiss’in yeni CEO’su da istifa eden Tunaoğlu’nun eşi olmuştu.

İNDİRİM STRATEJİSİ

Marka değerini düşüren olayların ardında birçok tüketicinin eli raflarda Patiswiss’e gitmedi. Marka yeni bir imaj hamlesi yaptı. Büyük indirimler yaparak müşteri memnuniyeti sağlamaya çalışan marka, çeşitli ürünlerinde dikkat çekici indirimler yaparak müşteri memnuniyetini artırmayı hedefliyor.
Advert
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.