EKONOMİ – Karayolları Genel Müdürlüğü, bir kozmetik markasının yapay zeka ile köprü üzerinden devasa ürünlerini geçirmesi ile bir tekstil markasının yine yapay zeka ile köprü üzerine battaniye asmasına ilişkin görüntüleri içeren reklamlarla ilgili harekete geçti. Konu ile ilgili inceleme başlatıldı.
Karayolları Genel Müdürlüğü (KGM), İstanbul’daki boğaz köprülerinden yapay zeka yardımıyla yapılan reklam çalışmaları hakkında inceleme başlattı.
İki ayrı reklamdan birinde bir kozmetik markası köprü üzerinden dev konteynerler üzerinde markanın devasa boyuttaki ürünlerini geçiriyordu.
Turgut Aydın Holding’e bağlı English Home tekstil markası da köprü üzerine battaniye asmıştı.
Yapay zeka ile oluşturulan bu görüntüler sosyal medyada yayılmış ve gerçek algısı oluşmuştu.
Karayolları Genel Müdürlüğü tarafından şimdi bu iki reklam çalışması hakkında inceleme başlattı.
Kaynak: Cumhuriyet, Sputnik