EKONOMİ – 2021 yılının ilk yarısında faaliyetine başlayan Pazaralma markası, Türkiye İş Bankası A.Ş.’nin iştiraki olan Topkapı Danışmanlık Elektronik Hizmetler Pazarlama ve Ticaret A.Ş. bünyesinde yer alıyor. İş Bankası’ndan yapılan açıklamaya göre, yolculuğuna ilk olarak Maximum Mobil uygulaması içinde başlayan Pazarama, sonraki dönemde ayrı bir uygulama olarak kullanıcılara sunuldu. Halihazırda Maximum Mobil uygulaması içerisinde de hizmet vermeye devam eden Pazarama’ya hem kendi uygulaması hem Maximum Mobil uygulaması üzerinden giriş yapmak mümkün değil. Konuyla ilgili İş Bankası veya iştirakinden yapılmış bir açıklama bulunmuyor.
Yüzbinlerce İş Bankası müşterisinin kullandığı Maximum Mobil uygulamasının ekosistem fonksiyonları yani İş Bankası kartları ve POS cihazlarıyla yapılan işlemlerin tamamı Pazarama uygulamasının ait olduğu Topkapı A.Ş. tarafından kontrol ediliyor. Pazarama’ya girişte yaşanan sıkıntının İş Bankası kartlarının alt yapısına yansıyıp yansımadığı ise merak konusu.
Uygulamanın kuruluşundan bu yana Şikayetvar.com üzerinden birçok kullanıcısı tarafından farklı konularda şikayet edilen platforma 2 saat sonunda giriş sağlandı fakat yetkililerden sorunun ne olduğuna dair resmî bir açıklama gelmedi.
Kaynak: Odatv.com