EKONOMİ – Bir tüketici, Dyson V10 Absolute marka süpürge satın aldığını ancak ilk kullanımda tetiğe basınca cihazın çalışmadığını belirtiyor. Dyson’un kablosuz süpürgelerinde şikayetlerin artması. Başka bir kullanıcı ise, Dyson V15 süpürgesini dikkatli kullanmasına ve ürünün 1 yılını yeni doldurmuş olmasına rağmen, tetik problemi nedeniyle destek hattını aradığında sürekli bekletildiğini ve geri dönüş yapılmadığını ifade ediyor.
Bu durum, Dyson’ın müşteri hizmetleri ve ürün kalitesi konusunda ciddi sorgulamaları beraberinde getiriyor. Tüketiciler, yüksek fiyatlı bu ürünlerden bekledikleri performansı alamamaktan ve yaşadıkları sorunlara çözüm bulunmamasından şikayetçi. Dyson’ın, müşteri memnuniyetini artırmak ve marka itibarını korumak adına bu sorunlara acil çözümler bulması gerekiyor.
Dyson Kablosuz Süpürgelerde şikayet patlaması Dyson V10 Absolute marka süpürge satın aldım. İlk kullanımda tetiğe basınca cihaz çalışmadı.
Dyson V10 Absolute marka süpürge satın aldım. İlk kullanımda tetiğe basınca cihaz çalışmadı. Pilinin zayıf olduğunu ve şarjının olmadığını düşünerek bu durumu önemsemedim. Ancak eşim, bu sorunun ürünü aldığımız günden bu yana devam ettiğini ve son günlerde sürekli yaşanmaya başlandığını yeni söyledi. Bu nedenle teknik servis hatlarını saatlerce aramama rağmen, yetkililer ilgisiz kaldı; hat düşüyor ve konuşmalar yarıda kesiliyor. Başka bir yetkiliyi aradığımda yine aynı sorunla karşılaşıyorum. WhatsApp ® üzerinden kimseye ulaşamıyorum. Saatlerdir uğraşmama rağmen kimseye sorunumu anlatamadım. Ürünün garantisi devam etmesine rağmen hiçbir şekilde yetkili servisle irtibat kuramıyorum. Cihaz arızalı ve mağdur durumdayım. Cihazın mevcut arızasının giderilmesini, eğer giderilemiyorsa yeni bir cihazla değiştirilmesini talep ediyorum. Aksi takdirde hukuki yollara başvuracağımı ve Tüketici Hakem Heyeti’ne gideceğimi bilgilerinize sunarım.
Dyson V15 süpürgemi dikkatli kullanmamıza ve 1 yılını yeni doldurmuş olmasına rağmen tetik problemi nedeniyle destek hattını aradığımda sürekli bekletiliyorum geri dönmeleri için bırakılan talebe de dönen yok. Acil dönüş beklemekteyim. Lütfen acil dönüş yapılsın
2 yıl garanti süresi devam eden Dyson V15 model dik süpürgeme ait mobilya altı aparatını çok az kullanmama rağmen bozuldu ve sabitlenmiyor. Müşteri hizmetleri aparat garanti kapsamı dışında olduğu için herhangi bir onarım ya değişim yapmadı. Süpürgenin kullanımına engel olmadığı için şeklinde bir açıklama kabul edilemez. Sağlık sorunlarım sebebi ile özellikle bu aparat dahil modeli daha çok ücret ödeyerek satın aldım ancak şimdi kullanamıyorum. Öneri olarak da yenisini almam söylendi. Kullanıcı hatası olmadığı halde ürünün değişimini ya da tamirini yapmayan garantisi devam eden ürünüm için Dyson firmasını gereğini yapmaya davet ediyorum
Dyson v12 slim absolute süpürgem için boru kırılmadı nedeniyle müşteri hizmetlerine bağlandım, garanti kapsamında olduğu için de boru gönderimi yapılacağı söylendi ama 14 Şubat tarihinden beri hiçbir şekilde dönüş sağlanmadı. 1 aydır cihazı kullanamaz haldeyim.
Dyson gen 5 marka satın aldığım süpürge kısa zamanda üzerinde bulunan silikon püskül görünümlü malzeme kendiliğinden kopmuştur. Satın aldığımın ikinci haftası bu olayı yaşadım. İlk zamanlar önemsemiyordum fakat artık diğer bölgelerde de açılma ve bu durum emiş gücünü etkiler ve son derece rahatsızım. Dyson müşteri hizmetleri whats’p hattı arıza nedeni ile cevap vermiyor. Tüketici hattına mail attı. Cevap gelmedi aradım beklemeyin biz size dönüş yapacağız dediler dönmediler. Kurumsal gibi bir firma fakat bakkal dükkanı gibi işletiliyor. Daha önce de kaç tane v 11 satın alan bir müşteriyim. Bu ilgisizliğin giderilmesini ve makinemin değişimini talep ediyorum
Bu ve buna benzer çok sayıda şikâyeti buradan okuyabilirsiniz