enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,7600
EURO
36,6062
ALTIN
2.954,78
BIST
9.862,00
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
13°C
Bursa
13°C
Az Bulutlu
Perşembe Çok Bulutlu
14°C
Cuma Hafif Yağmurlu
17°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
18°C
Pazar Çok Bulutlu
19°C
Advert

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu
03.12.2024 20:57
17
A+
A-

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu Dünya Engelliler Günü’nde Erişim Kolaylığına Dikkat Çekildi Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, Dünya Engelliler Günü’nde yaptığı açıklamada, “Topluma erişilebilir hizmet sunmanın sadece bir gereklilik değil, aynı zamanda temel bir sorumluluk olduğuna inanıyoruz” ifadeleriyle engelli bireylerin karşılaştığı sorunlara dikkat çekti.

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu Remezan Arslan, hayata geçirilen İşaret Dili Görüşme Hattı’nın bu anlayışın somut bir yansıması olduğunu vurgulayarak, bu girişimin toplumsal erişilebilirlik hedeflerini daha da güçlendirdiğini belirtti.

Toplumun her kesimi için erişilebilir çözümler

Türkiye’nin dört bir yanına enerji tedarik eden ve Bursa, Balıkesir, Çanakkale ile Yalova’da 5 milyondan fazla kişiye hizmet veren Uludağ Elektrik, müşterilerinin elektrik hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak için yenilikçi projeler hayata geçiriyor. Fiziksel engeli bulunan müşteriler için Online İşlem Merkezi ve e-Devlet platformları üzerinden kolay erişim imkânı sunan şirket, görme engelli bireylerin ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla Çağrı Merkezi aracılığıyla tüm işlemleri sesli yanıt sistemiyle gerçekleştirme olanağı sağlıyor.

Uludağ Elektrik, İşaret Dili Görüşme Hattı ile engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları iletişim engellerini aşmalarına yönelik önemli bir adım atıyor. Dünya Engelliler Günü’nde bir kez daha vurgulanan bu hizmet, işitme ve konuşma engelli bireylerin elektrikle ilgili tüm işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirmelerine olanak tanıyor. 6 yıldır başarıyla hizmet veren ve 0555 0 646 646 numaralı hat üzerinden ulaşılabilen İşaret Dili Görüşme Hattı, abonelik, fatura işlemleri ve diğer önemli konularda işaret dili tercümanları aracılığıyla doğrudan destek sunarak erişilebilirlik konusunda örnek bir model oluşturuyor.

6 Yıldır Erişilebilir Elektrik Hizmetleriyle Engelleri Aşıyoruz

Engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklara karşı duyarlılık oluşturmanın ve farkındalık yaratmanın önemine dikkat çeken Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, erişilebilirlik konusunda hayata geçirdikleri projeleri vurguladı. Arslan, “Tüm işlem merkezlerimizi engelli bireylerin ihtiyaçlarına uygun fiziki yapılarla donattık. Ayrıca, Online İşlem Merkezi ve Çağrı Merkezi gibi dijital platformlarımızla abonelik, fatura ödeme ve borç sorgulama gibi işlemleri hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirme imkânı sunuyoruz. İşaret Dili Görüşme Hattı ise, işitme engelli vatandaşlarımıza toplumsal katılım ve hizmet eşitliği sağlama hedefimizin en somut adımlarından biri. Bu hizmetle sadece engelli bireylerin hayatını kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda tüm müşterilerimize eşit ve kaliteli hizmet sunma anlayışımızı güçlendiriyoruz” dedi.

Erişilebilirliğin herkesin temel hakkı olduğuna inandıklarını belirten Arslan, sözlerine şöyle devam etti: “Engelli bireylerin sosyal yaşamlarında bağımsız hareket edebilmeleri ve ihtiyaçlarını kolayca karşılayabilmeleri için 6 yıl önce devreye aldığımız İşaret Dili Görüşme Hattı ile görüntülü görüşme imkânı ve işaret dili desteği sunuyoruz. Bu sayede vatandaşlarımız, elektrikle ilgili tüm işlemlerini hızlı ve zahmetsiz bir şekilde gerçekleştirebiliyor. Projeyle ilgili aldığımız olumlu geri dönüşler, bizi daha büyük bir motivasyonla çalışmalarımıza devam etmeye teşvik ediyor. Toplumsal erişilebilirlik anlayışımız doğrultusunda, her bireye eşit hizmet sunma misyonumuzu sürdüreceğiz.”

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.