enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,7600
EURO
36,6062
ALTIN
2.954,78
BIST
9.862,00
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
13°C
Bursa
13°C
Az Bulutlu
Perşembe Çok Bulutlu
14°C
Cuma Hafif Yağmurlu
17°C
Cumartesi Parçalı Bulutlu
18°C
Pazar Çok Bulutlu
19°C
Advert

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu
03.12.2024 12:12 | Son Güncellenme: 03.12.2024 15:42
6
A+
A-

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu “Uludağ Elektrik olarak, topluma erişilebilir hizmet sunmanın sadece bir zorunluluk değil, aynı zamanda sorumluluğumuzun bir parçası olduğuna inanıyoruz” sözleriyle Dünya Engelliler Günü’nde engelli bireylerin sorunlarına dikkat çeken Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, İşaret Dili Görüşme Hattı’nın bu anlayışın bir yansıması olarak, toplumsal erişilebilirlik sağlama amacını güçlendirdiğini belirtti.

 

 

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu

Dünya Engelliler Günü’nde Erişilebilirlik Vurgusu Türkiye’nin dört bir yanına enerji tedarik eden ve Bursa, Balıkesir, Çanakkale ve Yalova’da 5 milyondan fazla kişiye hizmet sunan Uludağ Elektrik, müşterilerinin elektrik hizmetlerine erişimini kolaylaştırmak amacıyla çeşitli projeleri devreye alıyor. Online İşlem Merkezi ve e-Devlet üzerinden fiziksel engele sahip olan müşterileri için elektrik hizmetlerine kolayca erişimi sağlayan şirket, görme engelli müşterileri için ise Çağrı Merkezi üzerinden tüm işlemleri sesli yanıt ile gerçekleştirebiliyor.

Toplumun her kesimi için erişilebilir çözümler

Şirket, İşaret Dili Görüşme Hattı ile de engelli bireylerin günlük hayatlarında karşılaştıkları iletişim engellerini aşmaları için önemli bir adım atıyor. Dünya Engelliler Günü kapsamında bir kez daha hatırlatılan “İşaret Dili Görüşme Hattı” işitme ve konuşma engelli bireylerin elektrikle ilgili tüm işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebilmeleri için 6 yıldır başarıyla hizmet veriyor. 0555 0 646 646 numaralı hat üzerinden hizmet veren İşaret Dili Görüşme Hattı, engelli bireylerin elektrikle ilgili işlemlerini işaret dili tercümanı aracılığıyla kolayca çözmelerine olanak tanırken, abonelik ve fatura işlemleri gibi önemli konularda doğrudan destek almalarını sağlıyor. 

6 Yıldır Erişilebilir Elektrik Hizmetleriyle Engelleri Aşıyoruz

Engelli bireylerin günlük yaşamda karşılaştıkları zorluklara karşı duyarlılık göstermek ve farkındalık yaratmanın önemine dikkat çeken Uludağ Elektrik Genel Müdürü Remezan Arslan, “Bütün işlem merkezlerimizde engellilere uygun bir fiziki yapıda hizmet veriyoruz. Bunun yanı sıra, Online İşlem Merkezi ve Çağrı Merkezi gibi dijital platformlarımız sayesinde de müşterilerimiz, abonelik işlemleri, fatura ödeme, borç sorgulama gibi birçok işlemi hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebiliyor. İşaret Dili Görüşme Hattımız ile işitme engelli vatandaşlarımıza sunduğumuz hizmet ise, toplumsal katılımı ve hizmet eşitliğini artırma hedefimizin önemli bir adımı. Bu projeyle yalnızca engelli bireylerin yaşamını kolaylaştırmakla kalmıyor, aynı zamanda tüm müşterilerimize eşit ve kaliteli hizmet sunma ilkemizi de güçlendiriyoruz. Erişilebilirliğin herkes için bir hak olduğunun bilincindeyiz ve bu doğrultuda çalışmalarımızı sürdürüyoruz. Engelli bireylerin hayatlarını kolaylaştırmayı ve sosyal yaşamlarında tek başına bağımsız hareket edebilmelerini sağlamak amacıyla 6 yıl önce devreye aldığımız İşaret Dili Görüşme Hattımız üzerinden görüntülü görüşme imkanı ve işaret diliyle hizmet veren müşteri temsilcimiz, vatandaşlarımızın tüm elektrik işlemlerini kolaylıkla gerçekleştirebiliyor. Projemizle ilgili aldığımız olumlu geri bildirimler bize büyük mutluluk veriyor, toplumsal erişilebilirlik anlayışıyla çalışmalarımıza devam edeceğiz” açıklamasında bulundu.

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.