enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5176
EURO
36,4214
ALTIN
2.963,66
BIST
9.142,22
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
19°C
Cumartesi Az Bulutlu
7°C
Pazar Çok Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

Decathlon bozuk ürünü geri almadı: Paketi açmadan anlayın

Decathlon bozuk ürünü geri almadı: Paketi açmadan anlayın
11.07.2022 15:58
1.003
A+
A-

Decathlon bozuk ürünü geri almadı: Paketi açmadan anlayın Fransız spor mağazası devi Decathlon; bozuk ürünü geri almadı. Müşteriye, bozuk ürünü pakedi açmadan anlaması gerektiği söylendi.

Decathlon bozuk ürünü geri almadı: Paketi açmadan anlayın

Decathlon bozuk ürünü geri almadı: Paketi açmadan

GÜNDEM – Decathlon Forum İstanbul Bayrampaşa şubesinden Big Joy marka çikolatalı protein tozu alan müşteri; eve gidip ürünü açtığında skandal bir görüntüyle karşılaştı.

 

Yeniçağ’dan Tolga Şahin’in haberine göre; sürekli aynı markanın ürününü kullanan müşteri çikolatalı protein tozunun beyaz renkte, çok tuhaf bir kokuda olduğunu gördü. Mağazanın o saatte kapalı olması nedeniyle ürünü aldıktan 12 saat sonra değişim için mağazaya götüren müşteri başka bir skandalla karşılaştı.

“AÇMADAN ANLAYACAKSIN”

Mağazada ürünü değiştirmek istediğini söyleyen müşteriye, müşteri temsilcisi açılmış gıda ürünlerinde değişim yapamadıklarını söyledi. Açılmış gıda ürününün bozuk olup olmadığını açmadan nasıl bileceğini söyleyen müşteriye bu sefer de protein tozunun kokusunun ve renginin normal olduğu söylendi. Bu ürünü sürekli kullandığını ve daha önce böyle bir görüntüyle karşılaşmadığını ifade eden müşteriye bu sefer gramajlar arasında böyle farklar olabileceği cevabı verildi.

DAHA ÖNCE HİÇ KARŞILAŞMADIM

Konuyla ilgili konuşan mağdur müşteri,

“Yaklaşık 2 senedir aynı markanın ürününü aynı mağazadan alarak kullanmaktayım. Daha önce hiç böyle bir şeyle karşılaşmadım. Ürün resmen bozuk ve değişim talebim yerine getirilmedi. Sürekli spor alışverişimi aynı mağazadan yapıyordum. Öyle bir muameleyle karşılandım ki sanki ürünü keyfi getirmişim gibi maddi durumu gayet yerinde biriyim. Sporla uğraştığım için bu ürünü kullanıyorum. Aradan 12 saat geçmeden ürünü geri götürdüm. Sanki 1 hafta boyunca ürünü kullanmışım ve geri götürüp para iadesi istemiş gibi bir muameleye maruz kaldım. Bu saatten sonra ürünümü değiştirmesinler ancak yaptıklarını herkes öğrensin istiyorum. Böyle dev bir mağazaya bayram günü 300 lira başımın gözümün sadakası olsun. Bu kendilerine mağaza devi diyen bir firmanın ne kadar küçüldüğünün resmidir. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise sürekli reklam bülteni dönüyor, bir türlü müşteri temsilcisine bağlamıyor. Kurumsal olduklarını iddia eden bir firmanın şikayet hattına ulaşılamıyor” dedi.

Kaynak: Oda TV

 

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.