enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,4893
EURO
36,2479
ALTIN
2.964,68
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
6°C
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik 29 Webinar Düzenledi

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik 29 Webinar Düzenledi
31.12.2020 11:59 | Son Güncellenme: 31.12.2020 12:06
352
A+
A-

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik 29 Webinar Düzenledi

Üyelerinin ihracatını artırmaya yönelik çalışmalarını pandemi döneminde de sürdüren Bursa Ticaret ve Sanayi Odası (BTSO), iş dünyası temsilcilerinin talepleri doğrultusunda hedef ülke pazarlarına yönelik 29 webinar gerçekleştirdi. Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında düzenlenen programlardan 4 bin 700’den fazla BTSO üyesi faydalandı.

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik 29 Webinar Düzenledi

BTSO, üyelerinin dış ticaretine güç katmak için 2020 yılında çalışmalarını sürdürdü. BTSO, Küresel Fuar Acentesi projesi kapsamında 2020 yılının ilk iki ayında 6 fuar programı düzenlendi.

Texworld, Premiere Vision, Heimtextil, Gulfood, Londra Tekstil ve Educa fuarlarına 200’den fazla iş dünyası temsilcisi katılım sağladı.

Pandemi sebebiyle Mart ayı itibariyle yurt dışı fuarlarına ara veren BTSO, üyelerinin ihracat pazarlarındaki konumunu güçlendirmek için yeni programlar geliştirdi.

29 WEBİNAR 4 BİN 700’DEN FAZLA KATILIMCI

Covid-19 salgını süreci ve sonrasında Bursa iş dünyasının ticarette yol haritasını belirleyen BTSO, hedef ülkelerdeki mevcut durum ve işbirliği imkanlarının ele alındığı online seminerleri başlattı.

İlk olarak Baltık ülkeleriyle başlayan webinarlar kapsamında Almanya’dan ABD’ye, Özbekistan’dan Şili’ye, İspanya’dan İran’a kadar 29 online seminer düzenlendi.

Programlara katılan büyükelçi, müşavir ve ateşeler, Bursalı firmalara ülke pazarlarına ilişkin detaylı sunumlar gerçekleştirirken, yöneltilen soruları da cevapladı.

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik 29 Webinar Düzenledi

B2B YAZILIMI İHRACATA GÜÇ KATACAK

BTSO, yurt dışına ihracat yapmak isteyen firmalar için webinar buluşmalarının yanı sıra yeni bir projeye daha imza attı. Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında hazırlanan www.smartexpo.com.tr online platformu, Bursalı firmaların yurt dışındaki firmalarla çevrimiçi ikili iş görüşmesine fırsat tanıdı.

BTSO tarafından geliştirilen yazılım ilk defa aktif olarak Bursalı ve Moldovalı firmaların katıldığı webinar programında kullanmaya başladı.

Bursa iş dünyasının çatı kuruluşu BTSO, 2020 yılında ayrıca farklı ülkelerden 20 yabancı kurum ve beraberindeki heyeti Oda Hizmet Binası’nda ağırladı.

“VİRÜS SALGINI İHRACATI ETKİLEDİ”

BTSO Yönetim Kurulu Başkanı İbrahim Burkay, nitelikli ihracatın ülke ekonomilerinin hedefine ulaşmasında kilit rol oynadığını söyledi.

BTSO üyelerinin dış ticaret pazarlarındaki konumunu güçlü tutmak için projeler ürettiklerini ifade eden Başkan Burkay, Küresel Fuar Acentesi ile 2020 yılı Mart ayına kadar 7 binden fazla iş dünyası temsilcisini 200’e yakın fuar programıyla buluşturduklarını hatırlattı.

Virüs salgının dünya ekonomilerinde yol açtığı daralmanın ihracat pazarlarını olumsuz etkilediğini belirten Başkan Burkay, BTSO olarak bu zorlu süreci firmaların en az hasarla atlatabilmesi için yoğun bir çaba serf ettiklerini vurguladı.

BTSO, 2020 Yılında Hedef Pazarlara Yönelik

“DİJİTAL PLATFORMLARI GÜÇLÜ BİR ŞEKİLDE KULLANIYORUZ”

Başkan Burkay, Küresel Fuar Acentesi Projesi kapsamında düzenlenen webinar buluşmaları ile hedef ülke pazarlarındaki güncel ekonomik gelişmelerle ilgili Bursalı firmaların bilinçlenmesini hedeflediklerini söyledi.

Temmuz ayında başlanan webinar serilerine firmaların yoğun ilgi gösterdiğini belirten Burkay, “Oda olarak dijitalleşmeye büyük önem veriyoruz.

Dijital Oda Projemiz kapsamında birçok etkinliğimizi online olarak gerçekleştirdik.

Şirketlerimizin hedef pazarlarındaki ticaret ve yatırım imkanlarının ele alındığı webinarlar iş dünyamızın merak ettiği sorulara cevap bulmasını sağladı.

Ayrıca Oda olarak hazırladığımız www.smartexpo.com.tr online yazılımı Bursalı firmaların yurt dışındaki firmalarla çevrimiçi ikili iş görüşmesine fırsat tanıdı.

Bizler Bursa iş dünyası temsilcilerimizin katma değerli üretim ve ihracat yolculuğunda yanında olmaya devam edeceğiz.” dedi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.