enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,1337
EURO
37,9811
ALTIN
2.882,21
BIST
9.887,75
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
26°C
Bursa
26°C
Hafif Yağmurlu
Salı Parçalı Bulutlu
28°C
Çarşamba Az Bulutlu
27°C
Perşembe Açık
29°C
Cuma Açık
30°C

Bir zamanlar dünyanın en zengini olan Arnault, 5. sıraya geriledi

Bir zamanlar dünyanın en zengini olan Arnault, 5. sıraya geriledi
REKLAM ALANI
23.09.2024 14:44
5
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

LVMH CEO’su Bernard Arnault, “Dünyanın En Zengini” Unvanını Kaybetti

Zenginlik tablosunda yükseldikten sonra düşüşe geçen Bernard Arnault, “dünyanın en zengin kişisi” unvanını kaptırdı.

LVMH’nin kurucusu ve CEO’su Arnault’un serveti, Mart ayında 231 milyar dolara ulaşmıştı ve Bloomberg Milyarderler Endeksi’nin zirvesine oturmuştu. Ancak o zamandan bu yana serveti 54 milyar dolar eriyerek 177 milyar dolara geriledi ve Arnault listede beşinci sıraya düştü.

Arnault’un serveti, yılbaşından bu yana da 30 milyar dolar kaybederek Bloomberg’in 500 kişilik sıralamasında en çok servet kaybeden kişi oldu.

Forbes’un listesinde de benzer bir tablo yaşandı. 8 Mart’ta 233 milyar dolarlık servetiyle birinci sırada yer alan Arnault, şu anda Musk, Bezos, Ellison ve Zuckerberg’in ardından beşinci sıraya geriledi ve serveti 167 milyar dolara düştü.

Lüks sektörü, salgından sonra seyahatin yeniden başlamasıyla canlansa da enflasyon, faiz artışları ve durgunluk korkuları talebi azalttı. LVMH hisseleri de bu zorluklardan etkilendi ve zayıf talep nedeniyle bu yıl yüzde 20 değer kaybetti.

REKLAM ALANI
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.