enflasyonemeklilikötvdövizakpchpmhp
DOLAR
34,5197
EURO
36,1843
ALTIN
2.962,97
BIST
9.367,77
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Az Bulutlu
21°C
Bursa
21°C
Az Bulutlu
Cuma Karla Karışık Yağmurlu
18°C
Cumartesi Çok Bulutlu
7°C
Pazar Az Bulutlu
8°C
Pazartesi Açık
9°C
Advert

BEKSİAD ÜYELERİNE FUAR PAZARLAMASI SEMİNERİ…

BEKSİAD ÜYELERİNE FUAR PAZARLAMASI SEMİNERİ…
14.06.2019 10:29
407
A+
A-

Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği’nin (BEKSİAD), yönetim, pazarlama, üretim, bilgi sistemleri, teknoloji, finans, moda tasarımı alanlarında üyelerinin yetkinliğini arttırmak için kurduğu BEKSİAD Akademi’de, “Fuar Pazarlaması” yöntemlerini önemi ele alındı.

BEKSİAD dernek merkezindeki eğitime; BEKSİAD yönetim kurulu üyelerinin yanı sıra sektörden 50 temsilci katıldı.

Etki Yönetim Etkinliği Geliştirme Merkezi’nden Dr. Kutalmış Emre Ceylan tarafından verilen eğitimde, fuar pazarlamasının B2B Pazarlama ve şirket istikametindeki rolü ve daha verimli geçirme yöntemleri anlatıldı. Ceylan, fuarların şirketler için, sadece uluslararası satış kanalları için değil, aynı zamanda markalaşma konusunda önem arz ettiğinin altını çizdi. Ceylan, “BEKSİAD Akademi, sektörün gelişmesi için atılmış, bilgi çağına yakışır, somut bir adımdır. Fuardan en doğru şekilde istifade ederek, sektörün büyümesini çok ülkeli ve sağlıklı şekilde mümkündür” dedi. Bu sebeple fuar eğitimi üzerinde özellikle durduklarını ifade etti.

Fuarlara hazırlık sürecinin üç başlıkta toplanabileceğini belirten Ceylan, bunların ilkinin fuar öncesi yapılması gerekenler, ikincisinin fuar sırasında yapılması gerekenler ve sonuncusunun da fuar sonrası yapılması gerekenler olduğunu, bu süreçlerin firmaların işleyiş şekillerine göre değişiklik gösterebileceğini hatırlattı. Ceylan, “Öncesini iyi planlamak lazım, sırasında doğru şekilde yönetmek lazım, sonrasında da o elde edilenleri çok iyi şekilde işlemek gerekiyor. Bu da 1,5 aylık bir sürece denk gelebiliyor ve firmaların bu süreçten en doğru şekilde faydalanabilmesi gerekiyor” diye konuştu.

Pazarlama ile ilgili eğitimlerin sektör temsilcilerinden talep gördüğüne işaret eden Dr. Kutalmış Emre Ceylan, etkili bir fuar gerçekleştirmek için öncelikle fuarın iyi tanınması, davet edilecek misafirlerin en iyi şekilde belirlenmesi, kayıtların düzgün şekilde tutulması ve fuar sonrası katılımcılara nasıl iletişime geçilmesi gerektiği konularında da örnekler verdi.

Ceylan’ın açıklamalarının ardından eğitim, soru-cevap kısmı ile sona erdi.

Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.