Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği’nin (BEKSİAD), yönetim, pazarlama, üretim planlaması ve bilgi sistemleri, kurumsallaşma gibi konularda üyeleriyle bilgi paylaşımında bulunmak üzere kurduğu ‘BEKSİAD Akademi’de dersler başladı.
BEKSİAD Akademi’de eğitimlerin başlamasıyla ilgili açıklama yapan Bebe Çocuk Konfeksiyon Sektörü Sanayici ve İşadamları Derneği Başkanı Ömer Yıldız, “Biz genç bir sektörüz yaşayarak öğreniyor, öğrenerek gelişiyor, gelişerek büyüyoruz. BEKSİAD’ın kuruluş misyonlarından birisi de eğitimdir ve bu misyona uygun olarak sektörümüze katkı verme adına BEKSİAD Akademi kuruldu ve eğitim faaliyetlerimiz başladı. Üyelerimizi geleceğe ve rekabete hazırlıyoruz” dedi.
BEKSİAD Akademi’nin, sektörün gelişim ihtiyaçlarını karşılamak için toplu eğitimler sunan ve işletmeye özel çözümler geliştirerek, ‘daha iyiyi arayan’ tüm üyelerin ufuklarına ufuk katmak amacıyla kurulan bir öğrenme zemini olduğunu belirten BEKSİAD Başkanı Yıldız, Akademi’ye gösterilen yoğun ilgiden memnun olduklarını, eğitim programlarının haftada üçer saatlik iki oturumla devam ettiğini söyledi.
“BEKSİAD AKADEMİ ÜYELERİMİZE ÖNEMLİ FAYDALAR SAĞLAYACAKTIR”
Bebe ve çocuk konfeksiyonu sektörünün kendine özgü zorlukları ve fırsatları bulunduğunu, bilgi ve metot çağında, sektörün iş insanları derneği olarak üyelerinin bu zorlukları aşması, daha güçlü bir şekilde fırsatları yakalaması, daha esnek ve farkında olmasını sağlamak, sektörün üst seviyelere taşınmasına öncülük etmek düşüncesiyle yola çıktıklarını sözlerine ekleyen BEKSİAD Başkanı Ömer Yıldız, “Sektörümüzün daha da gelişmesi ve büyümesi demek, öncelikle bilgi ve anlayış düzeyinin yükseltilmesi demektir. Üyemiz olan her bir şirketin yönetsel kabiliyetlerini, düşünme becerilerini ve kullandığı teknik ve yöntemleri daha çok geliştirmesi ile mümkün olabilecektir. BEKSİAD Akademi bu anlamda üyelerimize önemli faydalar sağlayacaktır” dedi.
BEKSİAD Başkanı Yıldız’ın verdiği bilgiye göre Akademi’de, pazarlama stratejileri, Ürün Yönetimi, Hedef Odaklı Müşteri Yönetimi, Müşteri Ziyaretleri Planlaması, Planlama, kapasite yönetme, kayıt düzenleri, üretim yönetiminde görev paylaşımı, rekabet, mevcut durum analizi, problemlerin tespiti, performans kriterlerinin belirlenmesi, gelecek tasarımı ve uygulama planı hazırlığı gibi konular ele alınacak.