Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Network fuarcılık iş birliği ile gerçekleştirilen 2. BURSAF Ayakkabı ve Deri Ürünleri Fuarı sona erdi.
2018 yılı içerisinde Merinos AKKM ile birlikte 7 fuarı Bursa’ya kazandıran Network Fuarcılık, sekizinci fuarını da başarıyla gerçekleştirdi. ‘Yaz Sezonu’ ana temasıyla gerçekleştirilen ve Türkiye’nin birçok ilinden 46 firmanın iştirak ettiği fuar, Türkiye’deki ayakkabı üreticilerini bir araya getirdi.
Fuarla ilgili değerlendirmede bulunan Network Fuarcılık Genel Müdürü Hasan Eker, verimli bir fuarı daha geride bıraktıklarını belirtti. Eker, “Ayakkabı ve deri ürünleri sektörü temsilcilerini bir araya getiren fuarımız, üretici ve tedarikçilerin buluşma noktası oldu. İstanbul, Kayseri, İzmir, Ankara, Konya, Gaziantep, Kastamonu gibi şehirlerden 1000’e yakın alım heyeti de katıldı. Sadece sektör profesyonellerine açık olan fuarımızda, firmalar arası ikili görüşmelerin sektöre olumlu katkılar yapacağına inanıyoruz” diye konuştu.
“Bu fuarımız da güçlü bir fuar olma yolunda ilerliyor”
Fuarları önce yerelde, sonra ulusalda daha sonra da uluslararası arenada güçlendirme hedefiyle yol çıktıklarını ifade eden Eker şunları söyledi: “Belirlediğimiz hedefler doğrultusunda Bursa’da daha önce yapılmamış, ihtisas ağırlıklı fuarları hayata geçirmeye gayret gösteriyoruz. Sağ olsun tüm kurumlarımız da bizleri destekliyoruz. Bu fuarımızı da Valiliğimiz, Büyükşehir Belediye Başkanlığımız, Türkiye Umum Ayakkabıcılar Federasyonu, Bursa Ayakkabıcılar Odası, BTSO 33. Komite, Deri OSB, BESOB’un destekleriyle gerçekleştirdik. Bu fuarımız da güçlü bir fuar olma yolunda ilerliyor. 2. BURSAF Ayakkabı ve Deri Ürünleri Fuarı’mızsadece profesyonellere açıktı ve yaklaşık 2000 sektör profesyoneli fuarımızı ziyaret etti. İhtisas fuarı olduğunu düşünürsek bu rakamın önemli olduğunu düşünüyoruz.”
Eker, 2018 yılının dokuzuncu ve son fuarını, 13-16 Aralık tarihleri arasında Eğitim ve Kırtasiye Fuarı olarak yine Merinos AKKM’de gerçekleştireceklerini de ifade etti.