DOLAR
33,9762
EURO
37,6709
ALTIN
2.725,36
BIST
9.771,16
Adana Adıyaman Afyon Ağrı Aksaray Amasya Ankara Antalya Ardahan Artvin Aydın Balıkesir Bartın Batman Bayburt Bilecik Bingöl Bitlis Bolu Burdur Bursa Çanakkale Çankırı Çorum Denizli Diyarbakır Düzce Edirne Elazığ Erzincan Erzurum Eskişehir Gaziantep Giresun Gümüşhane Hakkari Hatay Iğdır Isparta İstanbul İzmir K.Maraş Karabük Karaman Kars Kastamonu Kayseri Kırıkkale Kırklareli Kırşehir Kilis Kocaeli Konya Kütahya Malatya Manisa Mardin Mersin Muğla Muş Nevşehir Niğde Ordu Osmaniye Rize Sakarya Samsun Siirt Sinop Sivas Şanlıurfa Şırnak Tekirdağ Tokat Trabzon Tunceli Uşak Van Yalova Yozgat Zonguldak
Bursa
Hafif Yağmurlu
25°C
Bursa
25°C
Hafif Yağmurlu
Pazar Hafif Yağmurlu
29°C
Pazartesi Çok Bulutlu
30°C
Salı Hafif Yağmurlu
29°C
Çarşamba Hafif Yağmurlu
29°C
Advert
Advert

Antalya’da otel müşterisinden ilginç tepki! Görenler şaştı kaldı

Antalya’da otel müşterisinden ilginç tepki! Görenler şaştı kaldı
Advert
20.07.2024 12:07
11
A+
A-
Okuma Süresi: < 1 dakika

Bir seyahat acentesi aracılığıyla Serik Belek turizm bölgesindeki otelde rezervasyon yaptırıp İstanbul’dan Antalya’ya tatile gelen Cenk Bilge, kaldığı odadaki klima bozulunca durumu görevlilere bildirdi.

Bilge, otelde aynı sorunu yaşayan bir Rus turiste çözüm bulunurken, kendisine yardımcı olunmadığı gerekçesiyle eylem gerçekleştirdi.

Cenk Bilge, otel yemekhanesine yatağını ve yastığını götürüp orada yattı.

Bilge, bu eyleminin görüntülerini sosyal medya hesabından paylaştı.

Sosyal medya paylaşımı sonrası otel yetkilileri, odadaki klima arızasını 1 saat içinde çözdü.

Cenk Bilge, yaptığı paylaşımda şunları söyledi:

“Otelin en serin yeri restoran olduğu için yatağı buraya getirdim. Otelde dün geceden beri klimalar bozuk, bağıran çağıran bir Rus turiste oda verdiler. Benimle ilgilenmediler. Saatlerdir bir yetkili ile görüşmek istedim, dediler ki yok. O yüzden yemekhaneye yatak attım. Bütün yetkililer genel müdür dahil başıma toplandı. Videosunu paylaşacağım. Konuya çözüm üretmediler. Benim son günüm olduğu için sabrettim, ilk gün olsa çoktan çıkmıştım. Gece 23.30’ta başlayan sorun bir sonraki gün 20.00’de çözüldü.”

Bakanlık yetkilisi 3 kişinin saat 00.30’da otele geldiğini anlatan Bilge, “Özellikle klimalar konusunda gerekli evrakı talep ettiklerini, işletme ile ilgili süreç başlattıklarını paylaştılar. Sesimi duyurmama yardım eden herkese teşekkür ederim. Umarım diğer işletmelere örnek olur. Klima çok sağlıklı olmasa da çalışıyor, otel tam kapasite çalıştığı için boş yer yok. Ben de mevcut odada sabahı çıkarıp İstanbul’a döneceğim için artık uğraşmak istemediğimi, ama genel müdür konusunda bir aksiyon alınması gerektiğini hem sahibine hem bakanlık yetkililerine ilettim.”

Cenk Bilge’nin paylaşımları üzerine harekete geçen Kültür ve Turizm Bakanlığı, otelden konu hakkında savunma istedi.

Advert
Yorumlar

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.

Henüz yorum yapılmamış. İlk yorumu yukarıdaki form aracılığıyla siz yapabilirsiniz.